شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - خدمات امداد نوروزی فرداموتورز
مدیر بازاریابی شرکت خودروسازی فرداموتورز اعلام کرد

 

مدیرمارکتینگ فرداموتورز در خصوص ارائه خدمات پس از فروش و خدمات امدادی این شرکت در ایام نوروز اظهار داشت: «کمپین خدمات پس از فروش نوروزی فرداموتورز در 21 شهر کشور آماده ارائه خدمات به مشتریان خواهد بود.»


محمدرضا آریان نژاد در نشست خبری پایان سال این شرکت که در تعمیرگاه مرکزی شرکت فردا موتورز برگزار شد، ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته توسط این شرکت خودروساز در سال 1401، برنامه‌های آتی فرداموتورز را تشریح کرد.


وی اظهار داشت: «شرکت فرداموتورز در سال 1401 موفق به تولید و عرضه دو محصول SX5 و T5 به بازار خودرو کشور شد. همچنین معرفی و رونمایی از خودرو 7 نفره لوکس M4 از دیگر اهداف برنامه‌ریزی شده شرکت بود که به سرانجام رسید.»


آریان نژاد با اشاره به اینکه به زودی شاهد عرضه خودرو M4 به بازار خواهیم بود، گفت: «هم اکنون تعداد قابل ‌توجهی خودرو M4 تولید شده که در سال آینده روانه بازار خواهد شد. همچنین برنامه عرضه نسخه هیبریدی سوبا M4 نیز در دستور کار قرار دارد و در حال برنامه‌ریزی‌های لازم برای این موضوع هستیم.»


به گفته مدیر بازاریابی شرکت خودروسازی فرداموتورز، این شرکت در نظر دارد کراس اوور SX5 را در سال آینده با موتور توربو به بازار عرضه کند. همچنین قرار است فیس لیفت خودرو T5 نیز پاسخ‌گوی نیاز علاقمندان به این خودرو باشد.


آریان نژاد با بیان اینکه توسعه نمایندگی‌های گروه فرداموتورز ادامه داشته و به زودی به 70 عاملیت در کل کشور خواهد رسید، گفت: در ابتدای سال 1401 تعداد نمایندگی‌های شرکت 32 عدد بود ولی در پایان امسال این عدد به 47 افزایش رسید.»

 

 

نظر دهید