شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - چانگان CS55 پلاس
از سوی خودروسازی سایپا

گروه خودروسازی سایپا دعوتنامه تسویه حساب متقاضیان چانگان CS55 پلاس را صادر کرد و بر این اساس کسانی که این خودرو را پیش از این در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی ثبت نام کرده بودند حال می‌توانند با تکمیل وجه نسبت به خرید قطعی چانگان CS55 پلاس اقدام کنند.

 

در دعوتنامه‌های صادر شده از سوی شرکت سایپا برای متقاضیان خودرو چانگان CS55 پلاس قیمت نهایی این اتومبیل یک میلیارد و 400 میلیون تومان تعیین شده است. چانگان CS55 پلاس، دومین خودرو وارداتی از شرکت سایپا خواهد بود و طبق برنامه زمانبندی سایپا، در صورت تامین به موقع ارز، سایپا امکان تحویل این محصول را تا پایان سال 1402 خواهد داشت. اما در غیر اینصورت، عرضه آن به سال 1403 موکول خواهد شد.

 

         بخوانید -> آشنایی با چانگان CS55 پلاس، دومین کرا‌س‌اوور وارداتی سایپا

 

این محصول قرار است از سوی گروه خودروسازی سایپا در تیپی که سایپا آن را سطح 3 می‌نامد به بازار عرضه شود، در بخش قوی محرکه، چانگان CS55 پلاس از پیشرانه 1.5 لیتری توربو شارژ با پاشش سوخت مستقیم (TGDI) که توان تولید 178 اسب‌بخار و 278 نیوتن‌متر در 4000 دور در دقیقه را دارد، این پیشرانه که مجهز به دریچه گاز برقی است استاندارد آلایندگی یورو6 را دارا بوده و با جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه تر همراه شده است، مصرف سوخت چانگان CS55 پلاس در کاتالوگ منتشر شده از سوی سایپا 6.6 لیتر به ازای هر 100 کیلومتر اعلام شده است.

نظر دهید


در همین زمینه