شبکه‌های اجتماعی

تیگو 7، نماد ارتقاء برند مدیران خودرو
اتومبیل فارسی - ام‌وی‌ام تیگو 7

لوکس‌ترین محصول شرکت مدیران خودرو

 

 

خودروی تیگو 7 به عنوان لوکس‌ترین محصول شرکت مدیران خودرو و یکی از لوکس‌ترین شاسی بلندهای موجود بازار ایران شناخته می‌شود. بیش از 3 سال است که این خودرو میهمان بازار ایران است و در طول این مدت توانسته عملکرد خوب و مطلوبی داشته باشد.


از نگاه مشتریان نیز تیگو 7 یک محصول قابل اطمینان و پر طرفدار است و دلایل انتخاب این خودرو و موفقیت آن از دید آن‌ها طراحی زیبا و مدرن آن است که قطعا چشم هر بیننده‌ایی را خیره می‌کند. از سوی دیگر موتور توربو پر قدرت با 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن در متر شتاب فوق العاده‌ایی را ایجاد میکند که 0 تا 100 آن در حدود 9 ثانیه است و خیلی از مالکان بنا به گفته‌ها و تست‌های انجام شده در شتاب‌گیری توانسته‌اند برتری خودروی خود را نسبت به بسیاری از خودروها حتی در سگمنت بالاتر اثبات کنند.
شاسی مستحکم و بدنه قوی نیز از دیگر ملاک‌های انتخاب تیگو 7 است که قطعا حس امنیت را ایجاد می‌کند و در آزمایش‌های ایمنی این خودرو توانسته 5 ستاره کامل ایمنی را کسب نکند.


تیگو 7 از لحاظ آپشن‌های رفاهی نیز کاملا مالکان خود را راضی کرده و مجموعه کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی را عرضه می‌کند. ایربگ‌های جانبی و پرده‌ایی، سیستم‌های کنترل پایداری الکترونیکی، سامانه کنترل لغزش، کنترل حرکت در سربالایی و پائینی، کنار دوربین 360 درجه، سقف پانوراما، اتوهلد، سیستم ترمز پارک برقی و گرمکن صندلی‌های جلو از جمله آپشن‌هایی است که توجه مالکان خودرو را در هنگام خرید به خود جلب کرده است.


تیگو7 هم به مانند تمام خودروها دارای جنبه های مثبت و منفی قطعا از دید خریداران است که جا دارد مورد توجه سازنده قرار گیرد و اقدامات لازم صورت گیرد اما با توجه به کلیه نکات میتوان با توجه به استقبال مناسب تیگو 7 را خودرویی مناسب دانست که موفق بوده و امروز می‌تواند با نمونه های وارداتی رقابت کند و درشرایط فعلی بازار بخشی از مشتریان این خودروها را به سمت خود جذب نماید و با شرایط متنوع فروش اقساطی خود امکان خاص و ویژه خرید را در بازار فعلی آن هم به صورت اقساطی و تحویل کوتاه مدت فراهم کند. تیگو7 نمونه‌ایی از تلاش شرکت مدیران خودرو برای عرضه محصولات با کیفیت است تا راه را برای ورود خودروهای لوکس‌تر و به روزتر این برند به بازار ایران هموار سازد.

 

این مطلب رپورتاژ است و اتومبیل فارسی دخالتی در محتوای آن ندارد.

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه