شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - جشن سالیانه باشگاه مشتریان مدیران خودرو
با حضور مشتریان و مدیران ارشد این شرکت

 

جشن سالیانه باشگاه مشتریان مدیران خودرو در روز دوشنبه 15 اسفند ماه با حضور مشتریان و مدیران ارشد این شرکت برگزار شد.


مديران خودرو كه سالهاست با هدف ایجاد ارتباط موثر و نزدیک‌تر در عرصه برپايی باشگاه مشتريان پيشتازی می‌كند، امسال هم با برنامه‌ای خاص ميزبان جامعه بزرگ مشتریان خود بود.


در ادامه حسین مهداد مدیر باشگاه مشتریان مدیران خودرو با ارایه گزارشی در خصوص برنامه‌های انجام شده در سال‌های 1401، برنامه های سال آتی باشگاه مشتریان مدیران خودرو را تشریح کرد.


به گفته وی، معرفی اپلیکیشن جامع ویژه مشتریان با امکانات متنوع مانند ایجاد بستری برای تبادل نظر مشتریان و حل مشکلات، ارائه پرسش ها و ..از برنامه های سال آتی باشگاه مشتریان مدیران خودرو است.

 

AuotmobileFa mvm customer club annual party 1


گفتنی است، ام وی ام اولین خودروساز ایرانی است که در زمینه توسعه و معرفی اپلیکیشن اختصاصی مشتریان قدم‌های جدی برداشته است.


در این جشن سالانه، برند ام وی ام تمامی مدل‌های سبد محصولاتش را به نمایش گذاشت، نکته جالب این کارشو توجه ویژه مخاطبان به خودروی آریزو5 اس بود که با ظاهر متفاوت اسپرت و جذاب به زودی وارد بازار می‌شود. همچنینن تمام محصولات سبد فونیکس در این مراسم به نمایش درآمد که در این بین دو مدل جدید تیگو8 پرومکس و فونیکس FX بیش از دیگر مدل ها مورد توجه مدعوین عضو باشگاه مشتریان فونیکس قرار گرفت.

 

AuotmobileFa mvm customer club annual party 2

 

 

نظر دهید


در همین زمینه