شبکه‌های اجتماعی

قیمت ایکو TF21، هاچ‌بک جدید ایران خودرو مشخص شد
اتومبیل فارسی - ایکو TF21

بنابر اعلام مدیرعامل ایران خودرو

 

مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در حاشیه مراسم رونمایی از کشنده جدید ایران خودرو دیزل به نام آتامان، قیمت محصول TF21 که یک خودروی هاچ بک و جایگزین خانواده پژو 206 است را اعلام کرد. به گفته وی ایکو TF21 قرار است با قیمتی در محدوده 180 تا 300 میلیون تومان به بازار عرضه شود. 

 

قرار است TF21 در تیپ‌های مختلف و در کلاس هاچ‌بک و هاچ‌بک کراس به تولید برسد. نسخه‌های پایه پروژه TF21 به پیشرانه TU3A (همان پیشرانه پژو ۲۰۶ تیپ ۲ و ۳) و جعبه‌دنده ۵ سرعته دستی مجهز خواهد شد و نسخه‌های بالاتر نیز به خانواده پیشرانه‌های ۳ سیلندر ایران خودرو که با کد 3F شناخته می‌شود و همچنین جعبه‌دنده ۶ سرعته دستی و اتوماتیک مجهز می‌شوند.

 

محصول جدید TF21 قرار است از تابستان سال ۱۴۰۲ جایگزین خانواده پژو ۲۰۶ شود. تصاویری که مشاهده می‌کنید طراحی نهایی این محصول و همان نسخه‌ای است که برای خبرنگاران در مرکز تحقیقات ایران خودرو به نمایش گذاشته شد.

 

بر اساس این تصاویر، می‌توان گفت نمای کناری پروژه TF21 شباهت قابل توجهی به محصولات مینی دارد و همچنین باید اشاره کرد که طراحی سقف آن با الهام اسمارت 1 طراحی شده است. اسمارت یک مدت کوتاهی است که آماده ورود به بازار شده و طراحی آن توسط حسین امینی یکتا صورت گرفته است. با این تفاسیر و با توجه به تصاویر منتشر شده، می‌توان طراحی TF21 را قابل قبول و امروزی تلقی کرد.

 

 

نظر دهید