شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فیدلیتی پرستیژ
محصول جدید بهمن موتور

 

فیدلیتی پرستِژ که در واقع نسخه جدید فیدلیتی پرایم به شمار می‌رود و دارای طراحی متقاوت، سطح تجهیزات رفاهی و ایمنی بسیار بالا و البته قوای محرکه و انتقال قدرت جدید است، در آینده نه چندان دور به عنوان محصولی جدید از سوی بهمن موتور به بازار عرضه خواهد شد.


تصاویری که مشاه می‌کنید مربوط به حمل یک دستگاه فیدلیتی پرستیژ سرمه‌ای رنگ است که توسط خبرنگار اتومبیل فارسی در جاده‌های شمال غرب کشور ثبت شده است.


از آنجایی که هنوز جزئیات دقیق فیدلیتی پرستیژ از سوی بهمن موتور اعلام نشده است، نمی‌توان به طور قطعی در مورد امکانات رفاهی و ایمنی آن نظر داد اما آنچه مشخص است، تجهیز فیدلیتی پرستیژ به سطح بالایی از امکانات است که می‌تواند فاصله قابل توجهی با نسخه پرایم این محصول داشته باشد.


در بخش قوای فنی، فیدلیتی پرستیژ به یک پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری توربوشارژر همراه با سامانه پاشش سوخت مستقیم (GDI) مجهز شده است. این پیشرانه توانایی تولید 195 اسب‌بخار قدرت در دور 5500 و 290 نیوتن‌متر گشتاور در محدوده 2000 تا 4000 دور در دقیقه را دارا است. این پیشرانه دقیقا همان نسخه به کار رفته در فونیکس تیگو 8 پرو است که در فیدلیتی پرستیژ با یک جعبه‌دنده 7 سرعته دوکلاچه تر همراه شده است.


به طور کلی و حدودی می‌توان تجهیزاتی نظیر کیسه‌های هوای ایمنی راننده، سرنشین جلو و جانبی و پرده‌ای، رادارهای حرکت بین خطوط و نقطه کور، سامانه‌های کنترل پایداری، کنترل کشش، سامانه کمکی شروع حرکت در سربالایی، سامانه کمکی حرکت در سرازیری، سانروف پانوراما، صفحه کیلومتر دیجیتالی 12.3 اینچی، دوربین 360 درجه، درب صندوق برقی دارای سنسور پا، ترمز پارک برقی و اتوهولد، شارژر بی‌سیم تلفن همراه، سامانه ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، سنسور‌های نور و باران، سامانه تهویه مطبوع اتوماتیک دوگانه، تنظیم برقی صندلی‌های جلو به همراه گرمکن، سردکن صندلی‌های جلو، صندلی راننده مجهز به حافظه، شیفترهای پشت فرمان، کروزکنترل هوشمند و سیستم رانندگی نیمه‌خودکار، تابلوخوان و سیستم‌های ترمز اضطراری هوشمند و پیشگیری از تصادف و... را برای فیدلیتی پرستیژ در پیش‌بینی کرد.


این محصول به احتمال زیاد در نیمه اول سال 1402 از سوی بهمن موتور به بازار عرضه خواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه