شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - دایون Y7
طرح فروش دایون Y7 با تسهیلات ۷۰۰ میلیون تومانی

 

صنایع خودروسازی ایلیا در نمایشگاه خورو مشهد در سال ۱۴۰۲ از محصول جدید خود که دایون Y7 نام داشت رونمایی کرد.

دایون Y7 در واقع همان دایون Y5 است که تغییراتی را در بخش فنی و سطح تجهیزات و آپشن‌های ایمنی و رفاهی پشت سر گذاشته است. در بخش مشخصات فنی دایون Y5 به یک پیشرانه 2 لیتری توربو شارژ میتسوبیشی با کد 4K21  مجهز بود که 202 اسب بخار قدرت تولید می‌کرد اما در دایون Y7 به جای این موتور از یک پیشرانه 2.4 لیتری توربوشارژ استفاده شده که این پیشرانه نیز ساخت میتسوبیشی است و با کد4K22  شناسایی می‌شود. این پیشرانه جدید قادر است 215 اسب‌بخار قدرت و 320 نیوتن متر گشتاور تولید کند. توان تولیدی این پیشرانه توسط یک جعبه‌دنده 6 سرعته خودکار به هر چهارچرخ خودرو منتقل می‌شود. بنابراین در بخش قوای محرکه با یک شاسی‌ بلند آفرودی با شاسی مستقل روبه‌رو هستیم که از نظر قدرت پیشرانه توانایی‌های قابل قبولی داشته و نسبت به نسخه قبلی نیز پیشرفت چشم‌گیری را از سر گذرانده است.

 

یکی دیگر از ویژگی‌های قابل توجه دایون Y7 استفاده از سامانه انتقال قدرت دو دیفرانسیل ساخت بورگوارنر و زومکس است که امکان انتخاب حالت‌های تک دیفرانسیل سبک، دو دیفرانسیل سبک و سنگین را برای شرایط مختلف جاده و خارج جاده‌ای فراهم می‌کند.

 

نگاهی به آپشن‌های دایون Y7

در بخش آپشن‌ها و تجهیزات و امکانات رفاهی و ایمنی دایون Y7 به آپشن‌هایی نظیر Y5 سامانه کنترل پایداری (ESC)، چراغ‌های روشنایی در روز (Daylight)، سیستم نمایشگر فشار باد تایرها (TPMS)، سنسور نور (Autolight) و سنسور باران مجهز شده است که این آپشن‌ها در دایون Y5 موجود نبود. بنابراین در از سطح تجهیزات رفاهی و ایمنی نیز نه تنها دایون Y7  نسبت به محصول قبلی ارتقا داشته، بلکه در مقایسه با رقبا نیز سطح امکانات قابل قبول و راضی کننده‌ای را ارائه می‌کند.

 

علاوه بر این آپشن‌ها تمامی امکانات و آپشن‌هایی که در دایون Y5 در دسترس بود در دایون Y7 نیز قابل عرضه است. بنابراین دایون Y7 در کنار این ویژگی‌ها سامانه چند رسانه‌ای با صفحه نمایش 8 اینچی لمسی و 8 بلندگو، روکش صندلی و فرمان چرمی، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، تنظیم برقی صندلی راننده، سانروف برقی، دوربین دید عقب، کروز کنترل، رینگ 17 اینچی آلیاژی، کنترل مستقل سیستم تهویه مطبوع ردیف عقب و ... را نیز به همراه دارد.

 

جدیدترین طرح فروش دایون Y7

شرکت ایلیا موتور شرایط فروش این شاسی بلند آفرودی را ویژه اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ اعلام کرده و در حال حاضر نیز این شرح فروش جاری و در دسترس مشتریان است.

در اطلاعیه این شرکت به گارانتی 3 ساله یا 100 هزار کیلومتری این خودرو اشاره شده و در این فروش علی الحساب خودروی شاسی بلند دایون Y7 با مدل 1403 به مشتریان عرضه خواهد شد.

 

علاوه بر این دایون Y7 به رنگ‌های سفید، مشکی و خاکستری و با 9 درصد سود انصراف، 36 درصد سود تاخیر و 24 درصد سود مشارکت در 90 روز کاری به متقاضیان آن تحویل داده خواهد شد. قیمت نهایی این خودرو هنوز از سوی ایلیا خودرو اعلام نشده و بر اساس آخرین قیمت محصول در زمان تحویل محاسبه و با ارسال دعوتنامه از مشتریان اخذ می‌شود در همین حال متقاضیان مبلغ 812 میلیون تومان به عنوان علی الحساب در زمان ثبت‌نام پرداخت خواهند کرد.

همچنین طبق اعلام صنایع خودروسازی ایلیا، متقاضیان خرید خودرو می توانند هنگام تکمیل وجه از تسهیلات بانکی تا سقف 7 میلیارد ریال با بازپرداخت تا سقف 48 ماه استفاده کنند.

 

AutomobileFa DayunY7 14030203

 

نظر دهید


در همین زمینه