شبکه‌های اجتماعی

 تیگو8 پرو مدیران خودرو رقیب چه خودروهایی خواهد شد؟
اتومبیل فارسی - چری تیگو 8 پرو
روتیتر

 

سگمنت شاسی بلندهای متوسط همواره طرفداران بسیاری در بازار ایران داشته است. برای اثبات این قضیه باید توجهی به آمار فروش خودروهای وارداتی داشت، چراکه کلیه محصولات این سگمنت همواره جزو خودروهای وارداتی بودند و تا کنون نمونه تولیدی در این بخش از بازار نداشته‌ایم. آمار نشان می‌دهد هیوندای سانتافه همواره پرفروشترین خودروی وارداتی به ایران بوده که دقیقا در این کلاس و سگمنت قرار می‌گیر، و از سوی دیگر در سال‌های آخر واردات خودرو به ایران، رنو کولئوس پرفروش‌ترین خودروی وارداتی بود که اتفاقا آن هم در این سگمنت قرار داشت. پس می‌توان نتیجه گرفت که ایرانی‌ها عاشق شاسی بلندهای خانوادگی و جادار هستند.


حال شرکت مدیران خودرو قصد دارد تا مدل جدید خود به نام تیگو 8 پرو را که در همین سگمنت قرار دارد و اتفاقا موفق ترین محصول شرکت سازنده هم در بازار چین و هم در بازارهای صادراتی است و در برخی از بازارها چون روسیه رقابت تنگاتنگی را با هیوندای سانتافه داشته را به بازار ایران نیز معرفی کند. خودروهای اصلی موجود در این سگمنت را می‌توان هیوندای سانتافه، کیا سورنتو، رنو کولئوس، تویوتا راوفر، میتسوبیشی اوتلندر و نیسان ایکس تریل نامید. حالا این رقیب تازه نفس چینی که در سایر بازارها با بسیاری از رقیبان کره‌ای، ژاپنی ، اروپایی و آمریکایی در یک بازار کامل آزاد و رقابتی توانسته فروش قابل قبولی به دست آورد، آماده سفر به بازار ایران و در حال اخذ بلیط است.


رقبای اصلی تیگو8 پرو در بازار ایران را می‌توان نمونه‌های وارداتی هیوندای سانتافه، رنو کولئوس، میتسوبیشی اوتلندر با مدل‌های 2017 و 2018 نامید.


تیگو8 پرو مدیران خودرو دارای طراحی به روز و کاملا مدرن است که با سبک و متد روز طراحی همگام است و با پیشرانه کاملا مدرن 1.6 لیتری TGDI و مجموعه کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی قطعا با زبان جدید طراحی و مهندسی خود رقبان را به چالش خواهد کشید.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه