شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - بهترین ماشین چینی
معرفی 8 SUV چینی زیر هشتصد میلیون تومان

 اگر به دنبال SUVهای خارجی باشید، انواع ماشین شاسی بلند چینی تا ۸۰۰ میلیون انتخاب‌هایی نسبتاً معقول به حساب می‌آیند.
برای انتخاب خودرو شاسی بلند چینی تا هشتصد میلیون، با اندکی اعتماد به خودروهای کارکرده در منابع معتبر می‌توانید گزینه‌های مناسبی بیابید. در ادامه 8 تا از بهترین ماشین های شاسی چینی تا قیمت 800 میلیون تومان را برای شما لیست کرده‌ایم تا پیش از اجاره خودرو برای تست رانندگی یا اقدام برای خرید، پیش زمینه ذهنی مناسبی پیدا کنید.

 

بهترین ماشین شاسی بلند چینی تا ۸۰۰ میلیون کدام است؟

لیست ما، شامل بهترین ماشین های شاسی بلند چینی با قیمت مناسب و زیر هشتصد میلیون تومان می‌شود که در حال حاضر می‌توانید در بازار خودروهای کارکرده پیدا کنید. این فهرست بر اساس قیمت خودروهایی با کارکرد زیر 5 هزار کیلومتر تنظیم شده است .

 

1- ام وی ام ایکس 22 پرو

AutomobileFa chinese cars 1 14030513

 

880 تا 800 میلیون تومان

چری تیگو 3 پلاس معروف به MVM X22 پرو، اولین کاندید ما در لیست شاسی بلند چینی تا ۸۰۰ میلیون و یکی از بهترین ماشین های اتوماتیک چینی در بازار ایران است که ارزان‌ترین شاسی بلند در میان محصولات مدیران خودرو به حساب می‌آید. این هاچبک نیم شاسی نسبتاً اقتصادی که حاصل ترکیب تیگو 3 با چری فالوین دو به شمار می‌رود، از ترند چراغ‎‌های هدلایت باریک بهره می‌برد. پیشرانه توربوشارژ این اتومبیل با سه سیلندر، 98 اسب بخار قدرت و 150 نیوتن متر گشتاور، برای رانندگی شهری راضی کننده خواهد بود.

 

2- چانگان CS35

AutomobileFa chinese cars 2 14030513

 

 850 تا 800 میلیون تومان

تشدید تحریم‌ها در دهه 90، سبب شدند تا مدتی چانگان CS35 از بازار ایران دور شود و قیمت آن سر به فلک بکشد. این شاسی بلند چینی با کیفیت به مبلغ 800 میلیون تومان، مدتی توسط سایپا تولید و راهی بازار می‌شد. حالا نسخه جدیدتر این شاسی بلند، در قالب یک فیس لیفت و با نام چانگان CS35 پلاس به بازار بازگشته است. در جدیدترین نسخه‌های ارائه شده توسط سایپا، تغییرات ظاهری جذابی از جمله تریم‌های خارجی و داخل کابین مشاهده می‌شود و با توجه به فاصله محوری 2500 میلیمتری، می‌توان آن را یک ماشین خارجی مناسب برای مسافرت‌ خانوادگی یا اکیپی درنظر گرفت.

 

3- جک اس 5 اتوماتیک

AutomobileFa chinese cars 3 14030513

 

 800 تا 780 میلیون تومان

جک اس 5 در کلاس شاسی بلند جمع و جور، یکی از مناسب‌ترین انتخاب‌ها به عنوان ماشین شاسی بلند چینی تا ۸۰۰ میلیون محسوب می‌شود. این خودرو در ابتدای دهه 90 در سگمنت یک سدان خانوادگی با پیشران 1.5 لیتری راهی بازار شد. بعد از استقبال بالای خریداران، JAC S5 با چهره‌ای متفاوت با نسل قبلش در میان بهترین شاسی بلندهای کرمان موتور ظاهر شد. این شاسی تک دیفرانسیل، شاید برای سفرهای آفرودی چندان مناسب نباشد اما با پیشرانه پرخوران توربو 174 اسب بخاری و 235 نیوتن متری همراه گیربکس 6 سرعته دستی، شتاب و کشش بهتری نسبت به دو مورد قبلی لیست خودرو شاسی بلند چینی تا هشتصد میلیون دارد.

 

4- لیفان ایکس 60

AutomobileFa chinese cars 4 14030513

 

 780 تا 755 میلیون تومان

دومین عضو از محصولات کرمان موتور در لیست ماشین شاسی بلند چینی تا ۸۰۰ میلیون، لیفان ایکس 60 است. این نیم شاسی اقتصادی، از یک دهه پیش در تیپ دنده‌ای و اتوماتیک به بازار عرضه می‌شد و در سال 97، تولید آن متوقف گردید. با این حال، مصرف سوخت نسبتاً معقول و قدرت قابل قبول برای استفاده شهری (131 اسب بخار و گیربکس 5 دنده دستی)، لیفان x60 را در جایگاه خودرویی قابل رقابت با کراس اوورهای هم رده و هم قیمت قرار می‌دهد. طراحی خارجی و کابین این خودرو بی‎آلایش و مناسب برای چهره یک SUV خانوادگی پیاده شده‌اند.

 

5- هاوال H9

AutomobileFa chinese cars 5 14030513

 

800 تا 750 میلیون تومان

اگر به دنبال ماشین های کم استهلاک چینی تا ۸۰۰ میلیون برای آفرودبازی می‌گردید، احتمالاً هاوال h9 همان چیزی باشد که رضایت شما را جلب کند. این خودروی غول پیکر بزرگتر از هاوال 6 و تقریباً در قد و قامت پرادو ساخته شده است و برای کسانی که قصد ندارند به اندازه خودروهای ژاپنی هزینه کنند، مناسب خواهد بود. هاوال اچ 9 در دهه 90 توسط گروه‌های متعددی از جمله دیار خودرو، عظیم خودرو و بهمن موتور به بازار ایران عرضه شد.

 

6- برلیانس کراس

AutomobileFa chinese cars 6 14030513

 

760 تا 640 میلیون تومان

مدل کراس اوور برلیانس که در سال 96 به لاین تولید پارس خودرو اضافه شد، درحال حاضر یکی از بهترین شاسی بلندهای چینی زیر 800 میلیون تومان به حساب می‌آید. این خودرو یک هاچبک بزرگ با جلوپنجره متفاوت از نسل‌های قبلی بوده و پلتفرم مشترکی با سری H300 دارد. خدمات پس از فروش مناسب، بازار دست دوم نسبتاً معقول و آپشن‌های حداقلی، برلیانس کراس را به اانتخاب مناسبی برای کسانی تبدیل می‌کنند که به دنبال یک خودروی مینیمال با قدرت مناسب می‌گردند.

 

7- بایک X25

AutomobileFa chinese cars 7 14030513

 

720 تا 680 میلیون تومان

بایک ایکس 25 که در بازار جهانی با نام سنوا X25 عرضه می‌شود، در سال 97 و سه سال بعد از اولین رونمایی‌اش در چین، مونتاژ آن داخل ایران توسط دیار خودرو در اصفهان کلید خورد. این اتومبیل روی پلتفرم سابرینا هاچبک تولید شده است. پیشرانه تنفس طبیعی بایک ایکس 25 تحت لیسانس میتسوبیشی با حجم 1.5 لیتر، قدرت 114 اسب بخار و 148 نیوتن متر، قدرت ماشین را به دیفرانسیل جلو منتقل می‌کند. به گفته سرنشینانی که تجربه سفر همراه بایک ایکس 25 را دارند، تعلیق این خودرو در میان هم رده‌هایش در لیست خودروهای شاسی بلند چینی تا هشتصد میلیون نرم‌تر بوده و تجربه رانندگی بهتری ارائه می‌دهد.

 

8- جیلی امگرند ایکس 7

AutomobileFa chinese cars 8 14030513

 

750 تا 610 میلیون تومن

جیلی امگرند X7 یکی از بهترین کراس اوورهای چینی زیر 800 میلیون است که به دلایل مختلف، در بازه زمانی کوتاهی از سال 94 در سگمنت‌های سدان و SUV وارد بازار داخلی شد. نسخه شاسی بلند امگرند ایکس 7 با پیشرانه 1.8 لیتری چهارسیلندر، 137 اسب بخار قدرت و 172 نیوتن متر گشتاور تولید می‎‌کند. جیلی ایکس 7 چهره‌ای شبیه تویوتا راوفور با کابینی جادار و امکاناتی از جمله رینگ 18 اینچی آلومینیومی، سانروف، دوربین عقب و جلو، سنسورهای نور و کروز کنترل، برای سفرهای جاده‌ای و ترددهای داخل شهری کاملاً مناسب خواهد بود.

 

چطور بهترین ماشین شاسی چینی تا قیمت 800 میلیون تومان را انتخاب کنیم؟

شاید مطالعه مقالات بررسی مشخصات فنی و تماشای ویدیوهای تست درایو پیش از خرید کمک کننده باشد، اما هیچ چیز مثل نشستن پشت فرمان خودرویی که درنظر دارید به تصمیم گیری شما کمک نخواهد کرد. از سوی دیگر، بعید است صاحبان گالری یا دلالان خودرو به شما اجازه دهند خودرو را در شرایط مختلف جاده‌ای و خیابانی امتحان کنید.
با این اوصاف چطور باید مطمئن شوید که بعد از خرید خودرو، از انتخاب‌تان پشیمان نخواهید شد؟ ما یک راهکار خیلی ساده داریم: اجاره ماشین موردنظر از شرکت اجاره خودرو سپریس و تست رانندگی.

 

اجاره خودرو، گام نهایی پیش از خریدی هوشمندانه

کافیست سری به صفحه اجاره خودروهای چینی در سایت سپریس بزنید تا تمامی مدل‌های موجود ماشین شاسی بلند چینی تا ۸۰۰ میلیون که امروز بررسی کردیم را مشاهده کنید. رنت سپریس به شما اجازه می‌دهد عملکرد ماشین را در شرایط مختلف بررسی کنید و مطمئن شوید تمامی انتظارات شما را به خوبی برآورده می‌کند.
تیم کارشناسان سپریس از ابتدای فرایند رنت ماشین تا انتهای سفر، 24 ساعته آماده راهنمایی و پاسخگویی به سؤالات شما خواهند بود. یکی از مزایای اجاره ماشین از سپریس، این است که شما هیچ دغدغه‌ای بابت پرداخت هزینه اجاره شاسی بلند نیز نخواهید داشت. سپریس برای اولین بار در ایران، امکان اجاره قسطی را برای مهمانان فراهم کرده است. به این ترتیب می‌توانید در زمان دلخواه، هریک از شاسی بلندهای چینی که حتی بالاتر از 800 میلیون تومان قیمت داشته باشد (از جمله کراس اوورهای محبوبی مانند دیگنیتی پرستیژ)، با هزینه‌ای که شاید یک بیستم قیمت روز خودرو نیز نشود، اجاره کنید و لذت ببرید.


اجاره یا خرید شاسی بلندهای چینی، مسئله این است!

خرید شاسی بلندهای اقتصادی و کارکرده چینی تا 800 میلیون شاید گزینه محبوبی برای خریداران باشد، اما همانطور که اشاره کردیم، خرید اتومبیل به هر حال سرمایه گذاری بزرگی محسوب می‌شود. اما سؤال دیگری که پیش می‎‌آید این است: آیا خرید ماشین شاسی بلند چینی تا ۸۰۰ میلیون به صرفه‌تر است، یا اینکه بتوانید برای هر سفر، رانندگی با یکی از خودروهای شیک چینی را با مبلغی زیر 20 میلیون تومان تجربه کنید؟
در شرایط اقتصادی کنونی، انتخاب بین خرید و اجاره خودرو می‌تواند تاثیر زیادی بر بودجه و تجربه شما داشته باشد. اجاره ماشین با راننده در تهران یا بدون راننده، راهکاری هوشمندانه برای کسانی است که می‌خواهند بدون تعهد مالی بلندمدت، دردسرهای نگهداری و سرویس خودرو، از مزایای رانندگی با یک ماشین شاسی بلند چینی بهره‌مند شوند. با اجاره این خودروها از سپریس، می‌توانید با هزینه‌ای بسیار کمتر و بدون دغدغه‌های مالکیت خودرو، تجربه رانندگی با انواع جدیدترین مدل‌های شاسی بلند چینی را داشته باشید.

نظر دهید


در همین زمینه