شبکه‌های اجتماعی

گالری هشت، نمایشگاهی متفاوت

آغاز به کار نخستین شوروم اتومبیل‌های کلاسیک و موتورسیکلت

       اتومبیل‌های کلاسیک در هر کجای دنیا که باشند مانند بزرگ‌ترهای فامیل همیشه شاهد ماجراهایی بوده‌اند که جوان‌ترها هرگز آن‌ها را تجربه نکرده‌اند. این اتومبیل‌ها چندین دهه خاطره با خود دارند و خود نیز بخش جداناشدنی از زندگی روزمره مردم بوده‌اند. تعریف اتومبیل کلاسیک ممکن است ما را در استفاده از این عبارت با محدودیت‌هایی مواجه کند و اتومبیل‌های مورد بحث ما در اینجا گستره بزرگی از این وسایل نقلیه را در بر می‌گیرند. پژو 504 مدل 77، مرسدس‌بنز W123 معروف به دانشجویی یا یک کرایسلر 300 بسیار کمیاب و خاص فرقی نمی‌کند همه این اتومبیل‌ها به عنوان بزرگ‌ترهای صنعت خودروسازی شناخته می‌شوند.
       در کشور ما به دلایل مختلفی یک مرجع بزرگ و فراگیر در امور اتومبیل‌های قدیمی یا به طور خاص کلاسیک وجود نداشته یا در فعالیت‌های خود به موفقیتی که باید دست نیافته‌اند. به این ترتیب افرادی که عموما به عنوان مخاطب عام قصد ورود به این بحث را داشته‌اند در برخی موارد با دردسرهایی مواجه شده‌اند که گاه آن‌ها را به کلی از ورود به این حوزه پشیمان و دل‌سرد کرده است. مشکلاتی که اگر مرجعی مورد اعتماد وجود داشت احتمال پدید آمدنشان کمتر می‌شد. حال به همت آقایان صفا احمدی و آیدین آرام نمایشگاهی کاملا متفاوت و در نوع خود برای اولین بار، فعالیتش را با نام گالری هشت  آغاز کرده است تا پاسخی باشد به نیازی که از مدت‌ها قبل وجود داشت.
       گالری هشت شورومی است برای اتومبیل‌های کلاسیک و موتورسیکلت‌ها که در آن خرید و فروش این وسایل نقلیه صورت می‌گیرد و به پشتوانه تجربه و علم دو بنیان‌گذار این گالری اعتبار بالایی برای آن پدید آمده است. امکان بازدید عموم از این گالری فراهم است، اما به منظور حفظ نظم و جلوگیری از ازدحام بهتر است به صورت تلفنی با مسئولین آن هماهنگی ایجاد شود.

نظر دهید


در همین زمینه