شبکه‌های اجتماعی

احد میرزایی، مدیر ارتباطات و امور بین الملل ایران خودرو شد
اتومبیل فارسی - احد میرزایی

در حکمی از سوی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو

فرشاد مقیمی در این حکم ضمن تاکید بر اعمال تدابیر لازم و بهره گیری از توان و شایستگی های منابع مدیریتی و تخصصی موجود و کارآمد، ساماندهی مدیریت ارتباطات و امور بین الملل در مسیر ارتقای تصویر ایران خودرو به عنوان محبوب ترین برند ایرانی در صنعت خودروی کشور را الزامی دانسته است.
تعامل با تمامی رسانه ها و بهره مندی از ظرفیت آن‌ها به منظور انعکاس بهینه رخدادها‌ و اقدام های انجام شده در ایران خودرو، تعامل و ارتباط اثربخش با کارکنان و تمامی ذینفعان، مدیریت هزینه و رشد و توسعه سرمایه انسانی خبره،‌ متخصص و دانشگر در راستای ارزش آفرینی و تحقق اهداف و استراتژی های گروه صنعتی ایران خودرو از جمله محورهای مورد تاکید مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در این حکم است.


گفتنی است،‌ میرزایی دانش آموخته علوم ارتباطات است که سابقه مدیریت ارتباطات شرکت ها و مجموعه های مختلف صنعتی را برعهده داشته است. مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، مدیر ارتباطات سازمان ها و شرکت هایی مانند سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، سازمان صنایع کوچک ایران، ایساکو،‌ بیمه مرکزی و... در کارنامه حرفه ای وی به ثبت رسیده است.

 

 

نظر دهید