شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - فولکس‌واگن ID.7 تورر
اولین واگن تمام‌الکتریکی برند آلمانی


مدل ID.7 تورر که اولین واگن تمام‌الکتریکی فولکس‌واگن محسوب می‌شود، یکی از محصولات موردانتظار این برند آلمانی است. این نسخه که پیش از این برخی تصاویر جاسوسی آن نیز منتشر شده بود، هنوز در حالت نمونه اولیه قرار دارد و فولکس‌واگن فعلا از انتشار ظاهر نهایی خودرو خودداری کرده است. این تصاویر، نسخه نمونه اولیه با یک طرح پاییز‌محور در سراسر بدنه را به نمایش می‌گذارد.

فولکس‌واگن به غیر از تصاویر، جزییاتی هم درباره آی‌دی.۷ توررمنتشر کرده است. این نسخه بر سازه MEB که نسخه سدان همین مدل نیز بر اساس آن ساخته شده بود، سوار است و فضای داخلی قابل‌توجهی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. علاوه بر فضای داخلی، ظرفیت صندوق عقب نیز که به ۵۴۴ لیتر می‌رسد، با خم کردن ردیف دوم صندلی‌ها، بیش از ۳ برابر و نزدیک به ۱۷۲۰ لیتر خواهد شد.

همچنان تصویری از فضای داخلی مدل ID.7 تورر نداریم اما انتظار می‌رود که از همان صندلی‌های راحت و جادار نسخه سدان نیز در این مدل استفاده شده باشد. این صندلی‌ها با نظارت و همکاری متخصصین ارتوپدی ساخته شده تا بیشترین راحتی ممکن را به سرنشینان ارائه دهد.

AutomobileFa VW ID7 Tourer 14020810 2



درباره پیشرانه و قدرت خروجی خودرو نیز اطلاعات رسمی چندانی در دسترس نیست اما انتظار می‌رود که بسته‌های باتری ۷۷ و ۸۵ کیلووات بر ساعت که نسخه فعلی ID.7 نیز در اختیار دارد، برای آن عرضه شود. مسافت قابل‌پیمایش خودرو با این باتری‌ها به ۷۰۰ کیلومتر در حالت شارژ کامل می‌رسد. این که فولکس‌واگن به دنبال عرضه نسخه قدرتمندتری هم باشد چندان دور از ذهن نیست.

هنوز تاریخ دقیق عرضه مدل ID.7 تورر مشخص نشده اما فولکس‌واگن گفته است که زمانی در سال ۲۰۲۴، شاهد رونمایی و معرفی رسمی آن خواهیم بود. این نسخه در کنار مدل فعلی ID.7 در کارخانه تولیدی امدن در آلمان تولید خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه