شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - هونگچی QM7
عجیب و غریب!

 

فوریه سال جاری سازمان MIIT چین اطلاعاتی از میدی باس QM7 هونگچی منتشر کرد و حالا تصاویر جاسوسی این میدی باس نیز به بیرون درز کرده است. هونگچی زیرمجموعه لوکس شرکت FAW محسوب می‌شود که پیش از این نیز در دهه 80 اقدام به ساخت میدی باس کرده بودند. CA630 با پیشرانه 8 سیلندر 4.5 لیتر 165 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کرد و 19 صندلی برای حمل مسافر داشت. این شرکت تولید این میدی باس را 7 سال ادامه داد و سپس آن را متوقف کرد.


حالا پس از گذشت 36 سال آنها دوباره به ساخت میدی باس لوکس رو آورده‌اند که اولین نمونه آن QM7 نام دارد. نمای خارجی به لطف جلوپنجره بزرگ کرومی که هونگچی به آن آبشار تماشایی می‌گوید، دیلایت‌های نازک بالای جلوپنجره، چراغ‌های روی سپر و تزئین کرومی زیر آن برای یک میدی باس کمی عجیب و غریب است. یکی دیگر از موارد خارجی این میدی باس که چهره آن را عجیب‌تر نشان می‌دهد، آینه سمت چپ آن است که به جای قرارگیری بر روی ستون A، روی بدنه و زیر شیشه جلو نصب شده که آن را شبیه به نمونه‌های افترمارکت می‌کند. ویژگی‌هایی که در نمای ساید به چشم می‌آید شامل زه کروم، نشان قرمز رنگ هونگچی، فاصله کوتاه بین دو محور و نوشته چینی این برند بر روی ستون C می‌شود. نمای عقب نیز از دو چراغ LED عمودی با گرافیکی مشابه به دیگر محصولات این شرکت و یک نوار کروم که به دو چراغ خطر می‌رسد تا با دیلایت‌های جلو هماهنگی داشته باشد تشکیل شده است. میدی باس هونگچی QM7 ابعادی برابر با 7295، 2090، 2785 و 3990 میلی‌متر دارد که برای سرنشینان و کلاس خودرو کافی به نظر می‌رسد.


میدی باس هونگچی QM7 از پیشرانه 6 سیلندر 3 لیتر توربو بنزینی با کد CA6GV30TD-04 بهره می‌برد که 303 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند.مصرف سوخت این خودرو 15.9 لیتر در هر صد کیلومتر عنوان شده است.


همانطور که اشاره شد، عکس‌ها به صورت جاسوسی از هونگچی QM7 گرفته شده و داخل کابین به صورت کامل مونتاژ نشده اما مواردی همچون فرمان گرد دو شاخه، صندلی‌های چرمی سطح بالا همراه با استراحتگاه دست، نمایشگر دیجیتال پشت فرمان، سیستم اینفوتینمنت و لیور دنده الکترونیکی قابل مشاهده هستند.

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه