شبکه‌های اجتماعی

برند جدید کره‌ای با اتومبیل‌های نوآورانه

در نمایشگاه سئول به نمایش درآمد

این شرکت 12 اتومبیل مفهومی معرفی خواهد کرد که به زودی به اتومبیل‌های تجاری تبدیل شده و به بازار عرضه می‌شوند. خط تولید این شرکت شامل خودروهای سواری، وانت‌های کوچک و اتومبیل‌های کراس‌اوور می‌شود. این شرکت خودروسازی وعده داده است تا از فناوری‌های پیشرفته، مواد نوآوری شده و از نیروهای الکتریکی و هماهنگ با محیط زیست استفاده کند.
برند جدید NeuWai از زیرمجموعه‌های شرکت سونگ‌نو موتورز کره جنوبی قرار است تا با مدل‌های نوآورانه وارد بازار شود. این شرکت برای اولین بار با 12 اتومبیل مفهومی در نمایشگاه خودرو سئول شرکت کرد. به گفته تیم شین مدیر سونگ‌نو موتورز، برند جدید، بازار خودرو را با رویکرد نوآورانه در تجارت، تولید انواع مدل و به کارگیری موادخاص در تولید آشنا خواهد کرد.
تمرکز اصلی NeuWai بر روی مهندسی ساخت اتومبیل است و از ویژگی‌های به کارگیری شده در تمام مدل‌های این شرکت استفاده از مواد کامپوزیت با رنگ ثابت است، به عبارت دیگر این شرکت از رنگ زدن خودروها قبل از تولید خلاص شده است.
علاوه بر این مواد کامپوزیت جدید کاملا با محیط زیست سازگار و برای بازیافت مناسب است و به طور قابل توجهی وزن اتومبیل را کاهش می‌دهد. این اتومبیل‌ها کاملا الاستیک و با دوام خواهند بود که ایمنی اتومبیل را نیز افزایش می‌دهد.
برای پیشرانه این اتومبیل‌ها از پیشرانه‌های AC با راندمان 93 درصد، پیشرانه‌های بنزینی و واحد‌های سیستم تزریق پروپان مایع نیز استفاده می‌شود.

نظر دهید


در همین زمینه