شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - مرسدس بنز G500 Final Edition
پایان راه با پیشرانه 8 سیلندر

 

بیشتر خودوسازها در صدد الکتریکی کردن لاین آپ خود هستند اما برخی از آنها مانند مرسدس بنز این روند را پله پله انجام می‌دهند. مرسدس به جای اینکه به یکباره EQG را جایگزین G کلاس کند، پیشرانه درونسوز را از حجم و سیلندر بیشتر به نوع کوچکتر کاهش می‌دهد. نسخه G500 Final Edition آخرین نمونه G500 با پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر توئین توربو پس از 30 سال خواهد بود زیرا پس از این این شاسی بلند با پیشرانه 6 سیلندر به بازار عرضه خواهد شد.


مشتریان می‌توانند مرسدس بنز G کلاس را در رنگ‌های Obsidian Black, Opalith White Magno, Olive Magno خریداری کنند. مرسدس از هر رنگ 500 دستگاه تولید خواهد کرد. تمام نمونه‌ها از نوشته فاینال ادیشن و نوار نقره‌ای رنگ کاور زاپاس عقب بهره می‌برند. افرادی که رنگ بدنه Olive Magno را خریداری می‌کنند، چرخ‌های آفرودی با رینگ 20 اینچ AMG به رنگ بدنه بدست خواهند آورد در حالی که دو رنگ دیگر با رینگ‌های تیره به دست خریداران می‌رسد. با باز شدن درهای مرسدس بنز G کلاس، لوگو G با متن قوی تر از زمان بر روی زمین نقش می‌بندد. رکاب، دستگیره‌ها و حتی پشت کلید خودرو مرسدس بنز G کلاس نوشته Final Edition حک شده تا این نمونه را از نسخه‌های دیگر متمایز کند. داخل کابین تماما از چرم پوشیده شده و سیستم برمستر نیز فضا را تلطیف می‌کند.


هیچ تغییری در قوای محرکه این دو نسخهاز مرسدس بنز G کلاس ایجاد نشده و G500 همچنان از پیشرانه 8 سیلندر 4 لیتر توئین توربو بهره می‌برد که 416 اسب‌بخار قدرت و 610 نیوتن‌متر گشتاور ایجاد می‌کند. تولید این نسخه تا پایان ماه مارس 2024 ادامه خواهد داشت.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه