شبکه‌های اجتماعی

رئیس طراحی بنتلی به جیلی پیوست
Automobile Farsi - Stefan Sielaff

طراح آئودی Q8 در بنتلی

 

استفان سیلاف، رئیس طراحی بنتلی این خودروساز بریتانیایی را ترک کرده و گزارش شده همکاری خود را با شرکت جیلی چین آغاز کرده است.


سخنگوی بنتلی این موضوع را تایید کرد که آقای سیلاف، اویل این هفته، پست خود را ترک کرده است. او می‌گوید: «استیفن سیلاف به دنبال ایجاد فرصت شغلی جدیدی که داشت، بنتلی و گروه فولکس واگن را ترک کرده است.» با این حال صحبتی از پیوستن رئیس طراحی سابق بنتلی به جیلی چیزی نگفته است.


استفان سیلاف در سال 2015 ریاست طراحی بنتلی را بر عهده گرفت، پیش از آن نیز در مرکز طراحی Potsdam گروه فولکس واگن در آلمان مشغول به کار بود. این طراحی 59 ساله بیشتر دوره کاری خود را در گروه فولکس‌واگن سپری کرده است. او در سال 1990 به عنوان طراح داخلی آئودی به گروه خودروسازی پیوسته بود.


وبسایت اتونیوز اعلام کرده استفان سیلاف به جیلی پیوسته تا جای پیتر هاربری را در ریاست طراحی جیلی بگیرد.


بنتلی همچنین این موضوع را تایید کرده که آندریاس مینت (Andreas Mindt)، رئیس طراحی بیرونی آئودی، جای آقای سیلاف را در بنتلی خواهد گرفت. او زمان فعالیتش در آئودی، نقشی کلیدی را در طراحی خودروهایی مانند e-tron و Q8 داشته است. او برای دو دهه برای شرکت‌های تابعه گروه فولکس واگن کار کرده و از اعضای تیم طراحی بنتلی Hunaudières کانسپ سال 1999 بوده است.


آندریاس مینت می‌‌گوید: « بنتلی یک جواهر گروه فولکس واگن است. طراحی یک خودرو و یک آینده، همیشه یک فرآیند مبتنی بر فعالیت بسیاری از اعضا است، نه یک فرد، و من مشتاقانه منتظر همکاری با همکاران جدیدم هستم تا فاز بعدی محصولات بنتلی را تعریف کنیم، محصولاتی الکتریکی برای آینده.»

 

نظر دهید


در همین زمینه