شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - محصولات چری
مدیرعامل چری اینترنشنال اعلام کرد

 

آقای ژانگ مدیر عامل چری اینتر نشنال با معرفی شعار جدید، "سفر جدید زندگی جدید" سخنرانی خود در دورهمی مشتریان چری را آغاز کرد. سوال این است که چگونه چری در چهار سال گذشته توانسته رشدی تا این اندازه سریع داشته باشد!؟


ما سعی می‌کنیم ایونت‌های مختلفی داشته باشیم تا رابطه نزدیک‌تری با مشتری‌ها برقرار کنیم. حدود ۶۰ درصد مشتریان چری مایلند خودروی خود را به دوستان دیگر خود پیشنهاد بدهند. در مقایسه با بازار جهانی که فقط ۱۰ درصد رشد داشته، چری توانسته ۱۰۵ درصد رشد فروش را تجربه کند که دلیل این موضوع شناخت درست نیازهای شما مشتریان است.


در بعضی از کشورها جمعیت در حال پیر شدن است و در برخی دیگر جمعیت جوان در حال رشد است، بنابراین برنامه ما برای هر کشور متفاوت هست. همه چیز در حال تغییر است، رشد تولد کاهش داشته و خانواده‌ها مثل سابق کم‌تر با هم هستند و مردم دوست دارند وقت خود را به ماجراجویی بگذرانند، بنابراین دوباره به این می‌رسیم که رفتار مردم روزانه در حال تغییر است. تعداد خریداران جوان اتومبیل در کل دنیا افزایش یافته و طراحی و مد روز بودن برای آن‌ها دارای اهمیت است، در همین راستا برای جذب این مشتری‌ها، خودروهایی با این ایده طراحی شده است و با تغییر ایده کلی، ماشین‌هامون تغییر خواهد کرد.


با توجه به تکنولوژی جدید، ظاهر خودروها به کلی تغییر کرده است. تمرکز خودروساز‌های مانند گذشته تنها شاسی خودرو نیست و مردم خودرو را فقط برای جابه‌جایی استفاده نمی‌کنند.


همانطور که در این چند روز بررسی کردید، خودروهای ما کاملا پاسخگوی نیازهای مدرن شما هستند. پیش از این نمی‌شد بدون استفاده از دست رانندگی کرد، اما امروز بدون دخالت دست خودرو به سادگی در مسیرش باقی می‌ماند.


امروزه مردم که به دنبال خرید محصول هستند، علاقه دارند پاسخ یک مجموعه نیاز خود را دریافت کنند و فقط روی یک موضوع متمرکز نیستند. امروز وقتی برای خرید به شوروم مراجعه می‌کنید، به دنبال دریافت مجموعه‌ای برای رفع نیازهای مختلف خود از جمله سرمایه‌گذاری و راحتی در سفر و ... هستید.


چری در حال ایجاد پنگو موبیلیتی است تا که مردم به وسیله آن بتوانند به صورت هوشمند از خودروهای اشتراکی استفاده بکنند. نسل قدیمی خودروی خود را هر ۸ سال یک باز تغییر می‌داد، اما امروز نسل جدید به دنبال تغییر ماشین خود در هر دو سال هست. به همین منظور به راهکار جدیدی رسیدیم که مردم خودروی خود را به سادگی بفروشند و به همین دلیل در پلتفرم پنگو امکان فروش خودرو هم ایجاد شده است.


به دنبال این هستیم که برای جذب مشتری‌های جدید، امکان شخصی سازی را در اجزای مختلف خودرو ایجاد کنیم. و من فکر می‌کنیم تمام این‌ها در آینده توجه مشتری را به خود جلب خواهد کرد.


در بخش اکسسوری هم به دنبال ارائه راهکارهایی برای آسان‌تر کردن زندگی هستیم. برای مثال وسیله‌ای طراحی کردیم که با آن می‌توانید از راه دور به حیوانات خانوادگی خود غذا بدهید.


گروه چری برای هر یک از شاخه‌های خود مشتریان هدف جداگانه‌ای را در نظر گرفته است. برند چری برای مشتریانی است که به خودروهای سبز، اقتصادی و خانوادگی است، اکسید برای کسانی است که به دنبال تجمل بیشتر هستند و اومودا و جکو، مشتریان جوان که به دنبال تکنکلوژی و طراحی مدرن هستند را هدف گرفته است.


امروز تولید خودرو دیگر به دست انسان انجام نمی‌شود و این کار به ربات‌ها سپرده شده است. به دنبال راهکاری هستیم که چطور از ربات‌ها برای فروش خودرو نیز استفاده کنیم. چری در تلاش است با همراهی افرادی از سراسر دنیا به این اهداف دست پیدا کند.

 

نظر دهید


در همین زمینه