شبکه‌های اجتماعی

رونمایی بزرگ ب‌ام‌و در پاریس

یکی از سخنگوها تایید کرد

بر خلاف بسیاری از خودروسازان بزرگ، ب‌ام‌و قصد دارد در نمایشگاه پاریس که در ماه اکتبر برگزار می‌شود، شرکت کند و حتی یک رونمایی بزرگ هم در آن خواهد داشت. یکی از سخنگویان برند باواریایی در مصاحبه با کارباز، این موضوع را تایید کرده است. هنوز معلوم نیست که «رونمایی بزرگ» دقیقا با چه مدلی مرتبط است، اما حدس‌هایی می‌شود درباره آن زد.
محتمل‌ترین گزینه معرفی در پاریس، می‌تواند نسل جدید X5 باشد. ب‌ام‌و همین الان هم کمپین تبلیغاتی و آزمایش‌های این مدل را شروع کرده است و وعده‌های مختلفی مثل بروزرسانی سیستم تعلیق و فنناوری‌های جدید را درباره آن داده است. این مدل قرار است از پلت‌فرم CLAR استفاده کند که باعث کاهش وزن کلی خودرو خواهد شد. ب‌ام‌و هنوز زمان رسمی معرفی و رونمایی X5 جدید را اعلام نکرده و نمایشگاه پاریس، می‌تواند محل مناسبی برای این اتفاق باشد.
اگرچه احتمال این گزینه دوم کم‌تر است، اما ممکن است ب‌ام‌و بخواهد در پاریس از Z4 جدید رونمایی کند. همانند X5، ب‌ام‌و تصاویر تبلیغاتی تازه‌ای از این رودستر منتشر کرده که در آن‌ها، نسل جدید Z4 بسیار نزدیک به نسخه تولیدی به نظر می‌رسد. این مدل از پلت‌فرم مشتکی با تویوتا سوپرا استفاده می‌کند و نسه M40i آن، از یک پیشرانه تازه توسعه‌یافته 6 سیلندر خطی توربوشارژ بهره خواهد برد.
علاوه بر گزینه‌های احتمالی، ما به سراغ مواردی هم رفتیم که مطمئنیم آن‌ها را در پاریس نخواهیم دید. به عنوان مثال، ب‌ام‌و اعلام کرده که سری8 جدید را 15 ژوئن و در مسابقات له‌مانس معرفی خواهد کرد. همچنین احتمال معرفی X7 جدید در نمایشگاه لس‌آنجلس نیز بسیار بیش‌تر از نمایشگاه پاریس است زیرا این خودرو محبوبیت بسیار بیشتری در ایالات متحده نسبت به اروپا دارد.
در هر صورت، چند ماهی با نمایشگاه پاریس فاصله داریم و باید ببینیم که هم‌زمان با نزدیک شدن به زمان برگزاری این گردهمایی خودرویی، ب‌ام‌و کمپین تبیلغاتی کدام یک از محصولاتش را جدی‌تر و مشتاقانه‌تر دنبال می‌کند.

نظر دهید


در همین زمینه