شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - Apocalypse سوپر تراک
ترکیب پیشرانه قدرتمند و ظاهر قرون وسطایی

 
Apocalypse شرکت آمریکایی است که پیکاپ‌های غول پیکر و عجیبی تولید می‌کند. آخرین ساخته این خودروساز سوپر تراک نام دارد که ورژن 4x4 از Juggernaut 6x6 به حساب می‌آید که با بدنه‌ای منحصر به فرد و پیشرانه قدرتمند سرها را به سمت خود بر می‌گرداند.


این پیکاپ بر اساس Ram 1500 توسعه پیدا کرده و از پیشرانه 8 سیلندر 6.2 لیتر سوپرچارجر هلکت بهره می‌برد که 850 اسب‌بخار قدرت تولید می‌کند. این میزان نیرو به صورت تمام وقت همراه با 5 مود رانندگی Sport, Drag Race, Baja, Rock و Mud به هر چهار چرخ منتقل می‌شود. با انتخاب هر کدام از این حالات، تنظیمات مختلفی بر روی سوپر تراک از جمله سیستم تعلیق و کمک‌ها اجرا خواهد شد. اگر هیچکدام از این حالات باب میل مالکین نباشد آنها می‌توانند تنظیمات دلخواه خود را پیاده سازی و سپس ذخیره کنند.


به غیر از قوای محرکه، نکته قابل توجه دیگر این غول بی شاخ و دم، قرارگیری بر روی رینگ‌های 22 اینچ و تایرهای 40 اینچ، سیستم تعلیق مستقل جلو، محور دانا 60، قفل دیفرانسیل و ظرفیت بکسل 6.803 کیلوگرم است. این پیکاپ 6.096 میلی‌متر طول، 2.489 میلی‌متر عرض و 2.108 میلی‌متر ارتفاع دارد.

 


Joseph Ghattas مالک، مهندس و طراح ارشد Apocalypse Manufacturing در خصوص این پیکاپ می‌گوید: «با Super Truck ما طراحی وحشیانه قرون وسطا را با موتور همی هلکت ترکیب کرده‌ایم تا جانوری تولید شود که از پس تمامی چالش‌ها برآید.»


بدنه عضلانی این سوپر تراک از پوشش اپوکسی با استایل زره پوش بهره می‌برد. نمای جلو به لطف طرح یکپارچه جلوپنجره و سپر با خطوط عمودی شبیه به خودروهای فیلم مدمکس شده است. گلگیرها دارای قوس بسیار بازی هستند که این اجازه را به Super Truck می‌دهد تا بتواند از روی تپه‌ای 3 متری بدون هیچ مشکلی جاپ بزند.


برخلاف ظاهر خشن، سوپر تراک در کابین به لطف وجود صندلی‌های چرم همراه با گرمکن و سردکن، سیستم اطلاعات و سرگرمی 12 اینچ، سیستم صوتی هارمن کاردون سنسورهای پارک، دوربین 360 درجه، صندلی‌های برقی، رکاب برقی و سانروف پانوراما بسیار مدرن و به روز است.

 

نظر دهید