شبکه‌های اجتماعی

منتظر پیشرانه 805 اسب‌بخاری AMG باشید
روتیتر

پیش از رونمایی نسخه چهار در مرسدسAMG GT کوپه، مدل مفهومی آن با یک پیشرانه هیبریدی 4 لیتری هشت سیلندر توربوشارژ با بیشینه قدرت 805 اسب‌بخار به نمایش گذاشته شده بود. اما در زمان رونماییمدل تولیدی، این پیشرانه روی خودرو نصب نشده بود، اما خبر خوب این است که در آینده نزدیک می‌توانیم شاهد نصب این پیشرانه روی بعضی از مدل‌های AMG باشیم.
توبیاس مویر مدیر AMG بیان کرد که این پیشرانه هیبریدی هشت سیلندر، به تولید خواهد رسید. اما وی بیان نکرد که این پیشرانه برروی کدام محصولات این خودروساز نصب خواهد شد و صرفا بیان کرد که مهندسین این شرکت در حال کار برای تولید نسخه نهایی این پیشرانه هستند.
شرکت AMG به منظور کاهش وزن، از باتری‌های پیشرفته خود در محصولات هیبریدی آینده‌ استفاده کرده و در بسیاری از قسمت‌های پلت‌فرم و شاسی، از فیبرکربن استفاده خواهد کرد. این شرکت به مشتریان خود اطمینان می‌دهد که همانند تویوتا پریوس، این پیشرانه بی صدا نخواهد بود و مشابه خودروهای درون‌سوز صدایی جذاب و گوش نواز، تولید خواهد کرد.
در این پیشرانه هشت سیلندر هیبریدی توربوشارژ جدید AMG، برخی از تکنولوژی‌های ابرخودرو مرسدس پروجکت وان مانند توربوشارژهای الکتریکی نیز دیده می‌شود. تا به امروز این تکنولوژی در خودروهای قدرتمند و اسپرت آئودی مانند مدل SQ7 دیده می‌شد، اما از این پس AMG هم برروی محصولات شهری خود، از این تکنولوژی بهره خواهد برد.

 

منبع: خودرونویس

نظر دهید


در همین زمینه