شبکه‌های اجتماعی

هوندا HR-V وارد بازار اروپا می‌شود

با به روزرسانی‌های اندک

چندی پیش هوندا از قصد خود برای فروش شاسی بلند کوچک خود، HR-V در بازار اروپا خبر داده بود. اکنون هوندا قصد دارد با نسخه فیس‌لیفت شده HR-V جامه عمل بر تن ادعای خود بپوشاند، این در حالی است که این خودرو به‌روزرسانی‌های بسیار اندکی را به خود دیده ‌است تا مناسب فروش در بازار اروپا شود.
بیش‌تر به روزرسانی متوجه نمای جلوی خودرو شده است به گونه‌ای که جلوپنجره کروم براق جایگزین نمونه مشکی مات شده و قسمت بالایی چراغ‌ها به LED جهت روشنایی در روز مجهز شده‌ است. برای تکمیل نمای جلو، مه‌شکن‌ها در قاب نسبتا دایره‌ای قرار گرفته است و ورودی هوای روی سپر بزرگ‌تر از مدل قبلی شده است.
رینگ‌های آلیاژی 17 اینچی جدید برای گران‌ترین نسخه آن در نظر گرفته شده که این نسخه با خروجی اگزوزهای کرومی نیز به فروش خواهد رسید. همچنین هوندا برای بالاترین نسخه HR-V چراغ‌های LED را در نظر گرفته است که گرافیک چراغ‌های عقب آن کمی تیره‌ رنگ است.
درون کابین تغییراتی مانند صندلی‌های جلوی جدید، کیفیت بالاتر مواد مورد استفاده، روکش چرم با ترکیب رنگ دوگانه، عایق‌بندی گل‌گیرها جهت کاهش نفوذ صدا به کابین و پنل‌های جدید روی در، تضمین‌کننده فروش بهتر این خودرو به شمار می‌روند.
در بحث پیشرانه این شاسی بلند شهری دارای یک موتور 1.5 لیتری با قدرت 130 اسب‌بخار است که با جعبه‌دنده 6 سرعته دستی و CVT در دسترس است. هوندا قصد دارد در سال 2019 این خودرو را به موتور 1.6 لیتر دیزلی و 1.5 لیتر توربوشارژ بنزینی مجهز کند. فروش هوندا HR-V از اکتبر سال جاری در اروپا آغاز خواهد شد.

نظر دهید


در همین زمینه