شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - چانگان CS35 پلاس
اولین وارداتی در یک قدمی عرضه به بازار

 

وزارت صمت جزئیات عرضه چانگان CS35 پلاس را به عنوان محصول وارداتی شرکت سایپا در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی اعلام کرد. در این طرح فروشقرار است چانگان CS35 پلاس در تیپ ۲ و تیپ ۳ به بازار عرضه شود. بنابراین متقاضیانی که اولویت خرید خودروهای وارداتی را در سامانه Saleauto.ir به دست آورده اند، می‌توانند جهت ثبت تقاضا برای خرید هزار و ۱۰۸ دستگاه چانگان CS35 پلاس تیپ ۲ و ۳ اقدام کنند. 

 

بر اساس اطلاعات منتشر شده، قیمت علی الحساب چانگان CS35 پلاس در خروجی گمرک ۸۵۰ و ۹۰۰ میلیون تومان به ترتیب برای تیپ 2 و تیپ 3 اعلام شده است.

 
سخنگوی وزارت صمت در مورد عرضه اولین محصول وارداتی پس از 5 سال با اشاره به اینکه ۱۱۰۸ دستگاه خودروی چانگان CS35 برای فروش عرضه شده است؛ گفت: «تاکنون ۵۰۰ نفر بر اساس نوبت داده شده، برای خرید ثبت‌نام کرده‌اند. پس از پنج سال وقفه در واردات خودرو، وزارت صمت توانست تمام فرآیند واردات و فروش خودرو را در سال ۱۴۰۱ انجام دهد.»

مچنین ضیغمی مدیر طرح واردات خودرو عنوان کرد که سامانه عرضه خودروهای وارداتی باز شده و متقاضیان خرید خودرو که شرایط لازم را دارند تا ۹ فروردین ۱۴۰۲ می‌توانند برای ثبت‌نام و انتخاب خودرو به آدرس saleauto.ir مراجعه کنند.

 

قیمت نهایی خودروها پس از ارسال دعوتنامه و با احتساب کلیه هزینه‌های مربوط به واردات، مالیات بر ارزش افزوده، شماره‌گذاری، اسقاط خودرو، بیمه شخص ثالث،کرایه حمل و... مشخص خواهد شد. علاوه بر این، ثبت نام پس از عقد قرارداد متقاضی با شرکت واردکننده و تسویه حساب، قطعی خواهد شد و انتخاب رنگ خودرو نیز بر اساس اولویت فرد متقاضی در سامانه است.

 

مشخصات فنی و ویژگی‌های چانگان CS35 پلاس

در بخش قوای محرکه، چانگان CS35 پلاس در هر دوتیپ به یک پیشرانه ۱.۴ لیتری توربوشارژر با فناوری پاشش مستقیم سوخت (TGDi) مجهز شده است. این پیشرانه توانایی تولید ۱۵۸ اسب بخار توان و بیشینه گشتاور ۲۶۰ نیوتن‌متر را دارا است. توان تولیدی این پیشرانه توسط جعبه‌دنده ۷ سرعته اتوماتیک دو کلاچه از نوع تر (Wet)  به محور جلوی خودرو منتقل می‌شود.

 

در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی، چانگان CS35 پلاس به امکاناتی چون فرمان برقی، سنسور پارک و دوربین عقب، سقف پانوراما، صفحه کیلومتر دیجیتالی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی و اتوهلد، شش کیسه هوای ایمنی، چراغ‌های روشنایی در روز، سنسور نور (اتولایت)، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه‌ای و ورود بدون کلید، رینگ‌های آلیاژی 18 اینچی و… مجهز است. 

بر اساس شنیده‌ها چانگان CS35 پلاس در تیپ ۲ از امکاناتی نظیر سقف پانوراما کیسه هوای ایمنی جانبی و پرده‌ای، رینگ‌های 18 اینچی و سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک بی‌بهره است.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه