شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - آیونیک ۵ ان

به همراه برخی تفاوت‌های جزئی

 هیوندای آیونیک 5 N ۲۰۲۵ به صورت رسمی و پیش از شروع نمایشگاه لس‌آنجلس، در ایالات متحده معرفی شد. البته با معرفی این مدل در گودوود که اوایل امسال برگزار شد، جزییات پنهان چندانی از آن نمانده اما با این حال، نسخه آمریکایی تفاوت‌ها و جزییاتی دارد که ارزش بررسی دوباره این مدل را بالا می‌برند.


اولین تفاوت این است که برخی از اطلاعات مربوط به عملکرد آن تازه الان منتشر شده و یا نسبت به نمایشگاه گودوود، دچار تغییراتی شده‌اند. آیونیک ۵ان در حین استفاده از حالت N Grin Boost می‌تواند ۶۴۱ اسب بخار تولید کند و بدون آن، این عدد به ۶۰۱ اسب بخار کاهش پیدا می‌کند. طبق ادعای هیوندای، شتاب ۰ تا ۱۰۰ خودرو در صورت استفاده از پتانسیل قدرتی آن فقط ۳.۲۵ ثانیه طول می‌کشد. حداکثر سرعت آیونیک ۵ان نیز به صورت الکترونیکی روی ۲۶۰ کیلومتر بر ساعت محدود شده است.

 


ما همچنین می‌دانیم که باطری خودرو، ۸۴ کیلووات بر ساعت است اما هیوندای هنوز جزییات مربوط به مسافت قابل‌پیمایش خودرو را منتشر نکرده است. البته آن‌ها حداقل تایید کرده‌اند که این نسخه همانند نسخه عادی آیونیک ۵، سرعت شارژ بسیار سریعی خواهد داشت.

خریداران آمریکایی آیونیک ۵ان باید حداقل تا مارچ ۲۰۲۴ برای دریافت آن منتظر بمانند. آن‌ها در آن زمان می‌توانند از بین شش رنگ جذابی که برای این نسخه ارائه شده،‌ یکی را انتخاب کنند. البته که در بازارهای جهانی، گزینه‌های بیشتری برای رنگ این محصول عرضه می‌شود اما این شش رنگ هم زیبا و جذاب هستند.

نظر دهید


در همین زمینه