شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - کیا سلتوس
مهلت ۵ روزه برای واریز ۹۰۰ میلیون تومان

 

کوشا خودرو با ارسال پیامک پرداخت وجه به متقاضیان خرید کیا سلتوس در سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی شرایط فروش کیا سلتوس را اعلام کرد.


سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی در هفته گذشته عرضه 6 محصول کیا سلتوس، هیوندای النترا، هیوندای کرتا، جتا VS7، چانگان CS55 پلاس و زوتی DL5 را با قیمت علی‌‌الحساب آغاز کرد. بر اساس روند فروش متقاضیان پس از تعیین اولویت‌ها، باید 50 درصد قیمت ‌علی‌الحساب تعیین شده خودرو درخواستی را به حساب شرکت عرضه‌کننده واریز می‌کردند. این فروش مختص به کسانی بود که سال گذشته با سپرده کردن ۵۰۰ میلیون تومان، در این سامانه ثبت نام کرده بودند و می‌توانستند برای انتخاب خودرو موردنظر خود اقدام کنند.


شورای رقابت قیمت کیا سلتوس را یک میلیارد و 800 میلیون تومان اعلام کرده بود و حالا متقاضیان خرید کیا سلتوس برای طی کردن فرایند خرید، باید از فردا نیمی از مبلغ اعلامی شورای رقابت یعنی 900 میلیون تومان را به حساب شرکت کوشا خودرو واریز کنند.


بر اساس اعلام شرایط فروش کیا سلتوس توسط کوشا خودرو، از زمان ارسال این پیامک، متقاضی باید ظرف ۵ روز جهت واریز ۵۰ درصد قیمت علی‌الحساب -مبلغ ۹،۰۰۰،۰۰۰،۰۰۰ ریال - از حساب خود به یکی از حساب‌های معرفی شده شرکت اقدام کند. بدیهی است با توجه به تبصره ۵ اطلاعیه شماره ۲ عرضه خودروهای وارداتی، عدم واریز مبلغ مشخص در زمان تعیین شده به منزله انصراف از طرح بوده و متقاضی از الویت‌بندی سامانه حذف خواهد شد.



نظر دهید


در همین زمینه