شبکه‌های اجتماعی

گروه خودروسازی سایپا شرایط پیش فروش شاهین و 10 محصول دیگر خود را اعلام کرد - 24 تیر 1400
اتومبیل فارسی - سایپا شاهین

به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم

 

 

گروه خودروسازی سایپا به مناسبت اعیاد قربان و غدیر خم شرایط پیش فروش محصولات خود را در قالب جشنواره فروش اعلام کرد.

این طرح از ساعت 14 روز پنجشنبه 24 تیر ماه آغاز و به مدت 3 روز به صورت شبانه روزی ادامه خواهد داشت.

 

در این طرح پیش‌فروش، 7 محصول سایپا و پارس خودرو شامل شاهین، کوییک S، ساینا S، کوییک دنده‌ای، ساینا دنده‌ای، کوییک R و وانت 151 با موعد تحویل فروردین تا تیر ماه 1401 و با قیمت غیر قطعی عرضه شده است. قیمت نهایی و قطعی خودروها در زمان تحویل محاسبه و مابقی ارزش خودرو نسبت به پیش‌پرداخت تعیین شده در جدول زیر از مشتریان دریافت خواهد شد. 

 

لازم به ذکر است که با توجه به محدود بودن ظرفیت، حداکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت‌نام، قرعه‌کشی بین متقاضیان واجد شرایط برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گردید. همچنین متقاضیان تا پیش از انجام قرعه کشی هیچ وجهی واریز نکرده و پس از اعلام نهایی اسامی منتخبان واجد شرایط، 3 روز مهلت برای واریز پیش پرداخت به انتخاب شدگان داده خواهد شد.

دریافت نام کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام بوده لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

 

همانند سایر بخشنامه‌های فروش و بر اساس ضوابط جدید فروش خودرو، به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد. متقاضی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) خواهد بود و همچنین نباید دارای پلاک انتظامی فعال باشد. در صورت عدم رعایت این دو شرط ثبت نام کم لم یکن تلقی شده و متقاضی تا 3 سال از ثبت نام در طرح‌های ایران خودرو و سایپا محروم خواهد شد.

 

حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است و امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد. در این طرح ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود و همچنین انتخاب‌شدگان در طرح‌های قرعه کشی قبلی امکان شرکت در این طرح فروش را نخواهند داشت. علاوه بر این، شماره حساب، شماره کارت و شماره شبای حسابی که مبلغ پیش‌پرداخت از آن واریز می‌شود باید به نام شخص متقاضی باشد.

 

گارانتی خودرو پس از 5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است. در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

 

علاوه بر این، 4 محصول شرکت زامیاد شامل وانت نیسان تک سوز آپشنال، وانت نیسان دوگانه سوز آپشنال، وانت نیسان دیزلی و وانت پادرا پلاس در قالب طرح پیش‌فروش با قیمت غیر قطعی و موعد تحویل آبان و آذر ماه 1400 عرضه  شده است. 

ناگفته نماند که گروه خودروسازی سایپا محدودیت‌هایی نظیر قرعه‌کشی و سایر محدودیت‌های خرید خودرو را از محصولات زامیاد حذف کرده است.

AutomobileFa Saipa Products Pre Sale Plan 24tir1400

 

 

 

 

نظر دهید