شبکه‌های اجتماعی

شرایط پیش‌فروش سایپا شاهین و 4 محصول دیگر سایپا ویژه عید فطر اعلام شد (اردیبهشت 1400)
اتومبیل فارسی - سایپا کوییک S

با موعد تحویل آبان تا اسفند ماه 1400

 

 

گروه خودروسازی سایپا خودرو شرایط پیش فروش یکساله محصولات خود را ویژه عید سعید فطر اعلام کرد. 

این طرح پیش‌فروش از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 20 اردیبهشت ماه 1400 آغاز و به مدت 3 روز به صورت 24 ساعته ادامه خواهد داشت. سایپا در این طرح پیش فروش 5 محصول خود شامل شاهین، کوییک S، کوییک R، ساینا S و کوییک دستی را با موعد تحویل آیان تا اسفند ماه 1400 عرضه کرده است.

قیمت‌های اعلام شده در این بخشنامه فروش غیر قطعی بوده و قیمت نهایی و قطعی خودرو در زمان تحویل مشخص خواهد شد.

 

لازم به ذکر است که با توجه به محدود بودن ظرفیت، حداکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت‌نام، قرعه‌کشی بین متقاضیان واجد شرایط برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گردید. همچنین متقاضیان تا پیش از انجام قرعه کشی هیچ وجهی واریز نکرده و پس از اعلام نهایی اسامی منتخبان واجد شرایط، 3 روز مهلت برای واریز پیش پرداخت به انتخاب شدگان داده خواهد شد.

دریافت نام کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام بوده لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

 

همانند سایر بخشنامه‌های فروش و بر اساس ضوابط جدید فروش خودرو، به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد و متقاضی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) خواهد بود. لازم به ذکر است حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است و امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد. در این طرح ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود و همچنین انتخاب‌شدگان در طرح‌های قرعه کشی قبلی امکان شرکت در این طرح فروش را نخواهند داشت.

گارانتی خودرو پس از 5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است. در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

سایر شرایط بخشنامه نیز بدون تغییر مشابه بخشنامه‌های فروش و پیش‌فروش قبلی خواهد بود.

AutomobileFa Saipa New PreSale Plan 19Ordibehesht1400

 

 

 

 

 

 

 

نظر دهید