شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لاماری ایما
با موعد تحویل 90 روز کاری

 آرین پارس موتور شرایط فروش فوق العاده لاماری ایما ویژه آبان 1402 را اعلام کرد. در بخشنامه این شرکت آمده است، پیرو پیش ثبت نام لاماری ایما در سامانه یکپارچه خودروهای داخلی بر مبنای نوبت‌دهی انجام شده شرکت در نظر دارد نسبت به فراخوان متقاضیان این خودرو اقدام کند.

 

متقاضیان محصول لاماری ایما برای تکمیل عقد قرارداد با موعد تحویل 90 روزکاری خودرو از ساعت 11 روز سه‌شنبه 23 آبان ماه تا 29 آبان ماه فرصت دارند با مراجعه به سایت sale.lamari.ir مراحل لازم را انجام داده و تکمیل وجه نمایند.

 

گفتنی است سایر متقاضیانی که پیش از این خودرو لاماری ایما را ثبت نام کردند برای استعلام نوبت‌دهی می‌توانند به همین سایت مراجعه کنند.

رنگ‌های قابل عرضه در این فروش فوق العاده لاماری ایما شامل سفید، مشکی، سبز، قرمز و خاکستری است و قیمت مصوب این خودرو 1.431.000.000 میلیون تومان بوده و به صورت نقدی ارائه می‌شود. این فروش فوق العاده شامل سود انصراف، سود مشارکت نبوده اما جریمه دیرکرد سالیانه آن 36 درصد تعیین شده است.

 

لاماری ایما با پیشرانه 1.5 لیتری توربو با تزریق مستقیم به بازار عرضه شده که توان تولید 195 اسب‌بخار قدرت و 285 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. نیروی تولید شده این پیشرانه توسط یک جعبه دنده 7 سرعته دو کلاچه تر به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود. این ترکیب موجب شده لاماری ایما با وجود وزن 1550 کیلوگرمی بتواند در مدت 9.5 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد.

 

AutomobileFa Sale Plan Lamari Eama 14020821

نظر دهید


در همین زمینه