شبکه‌های اجتماعی

شرایط پیش‌فروش تارا دنده‌ای و 5 محصول دیگر ایران خودرو - مهر ماه 1400
اتومبیل فارسی - ایران خودرو تارا

قرعه‌کشی سوم آبان ماه 1400

 

 

گروه صنعتی ایران خودرو شرایط جدید پیش فروش یکساله 6 محصول خود را اعلام کرد.

 

این طرح پیش‌فروش از روز پنج‌شنبه 29 مهر ماه آغاز خواهد شد و تا روز یکشنبه 2 آبان ماه ادامه خواهد داشت. ایران خودرو در این طرح پیش فروش 6 محصول خود شامل تارا دنده‌ای، پژو 207i دستی با سقف شیشه‌ای، رانا پلاس، سورن پلاس، دنا پلاس توربوشارژ دستی و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک را با موعد تحویل مهر و آبان 1401 عرضه کرده است.

 

قیمت‌های اعلام شده در این بخشنامه فروش غیر قطعی بوده و قیمت نهایی و قطعی خودرو در زمان تحویل مشخص خواهد شد. همچنین فاصله اخرین خرید از شرکت‌های ایران خودرو و سایپا 48 ماه خواهد بود. 

لازم به ذکر است که با توجه به محدود بودن ظرفیت، حداکثر ۳ روز کاری پس از پایان ثبت‌نام، قرعه‌کشی بین متقاضیان واجد شرایط برگزار و اسامی منتخبان اعلام خواهد گردید. همچنین متقاضیان تا پیش از انجام قرعه کشی هیچ وجهی واریز نکرده و پس از اعلام نهایی اسامی منتخبان واجد شرایط، 5 روز مهلت برای واریز پیش پرداخت به انتخاب شدگان داده خواهد شد.

 

دریافت نام کاربری و کلمه عبور قبل از ثبت‌نام در سایت فروش اینترنتی از الزامات ثبت نام بوده لذا بدیهی است در صورت عدم دریافت کد کاربری و کلمه عبور،امکان ثبت نام میسر نخواهد بود.

 

همانند سایر بخشنامه‌های فروش و بر اساس ضوابط جدید فروش خودرو، به هر کد ملی فقط یک دستگاه خودرو تعلق می گیرد و متقاضی ملزم به ارائه گواهینامه رانندگی خودرو (حداقل پایه سوم) خواهد بود. لازم به ذکر است حداقل فاصله از آخرین خرید (ثبت نام یا تحویل خودرو) در شرکت‌های ایران خودرو و سایپا ۴۸ ماه است و امکان صلح و نقل و انتقال خودرو حتی به صورت وکالتى مطابق با مصوبات کمیته خودرو وجود ندارد. در این طرح ثبت‌نام برای مشتریان حقوقی میسر نخواهد بود و همچنین انتخاب‌شدگان در طرح‌های قرعه کشی قبلی امکان شرکت در این طرح فروش را نخواهند داشت.

 

گارانتی خودرو پس از 5 ماه از زمان تحویل در صورت عدم مراجعه به نمایندگی برای دریافت سرویس اولیه باطل می‌شود و در مراجعه به نمایندگی کارکرد حداقل ۱۰۰۰ کیلومتری خودرو نیز الزامی است. در اين بخشنامه از زمان واريز وجه تا تحويل خودرو سود مشاركت و انصراف پرداخت نخواهد شد.

 

سایر شرایط بخشنامه نیز بدون تغییر مشابه بخشنامه‌های فروش و پیش‌فروش قبلی خواهد بود. در این بخشنامه سود مشارکت و سود انصراف صفر خواهد بود. 

 

AutomobileFa IKCO Pre Sale Plan 28Mehr1400

 

 

 

نظر دهید