شبکه‌های اجتماعی

فروش ویژه محصولات مدیران خودرو از امروز آغاز شد

از سوی مدیران خودرو اعلام شد

فروش ویژه محصولات مدیران خودرو به مناسبت دهه فجر از امروز (شنبه 6 بهمن ماه) آغاز شد. این طرح  فروش تا 26 بهمن ماه فعال بوده و شامل مدل‌های X22، X33 و 315 خواهد شد.


این شرایط در دو روش بیان شده است، روش اول داراری پیش پرداخت یک مرحله‌ای بوده و مشتریان می‌توانند با پرداخت40 درصد قیمت خودرو، از 60درصد تسهیلات برخوردار شده و اقساط آن را در مدت زمان 12 الی 48 ماه پرداخت نمایند. نرخ سود تسهیلات بسته به شرایط پرداختی، 18.79 الی 20.59 درصد بوده، سود انصراف و جریمه تاخیر هم 12 درصد است. این شرایط از طریق لیزینگ وفا بصورت منعطف برقرار است.

 

روش دوم دارای  پیش پرداخت دو مرحله ای بوده و از طریق طریق لیزینگ واسپاری ملت با بازپرداخت اقساط بصورت هر 3ماه یک فقره چک برقرار است. مشتریان می توانند تسهیلات 60درصدی را به صورت تک مرحله‌ای یا دو مرحله‌ای دریافت کنند.  مدت باز پرداخت اقساط و نرخ سود تسهیلات، جریمه تاخیر و سود انصراف نیز با روش تک مرحله ای مشابه است.


لازم به ذکر است کلیه محصولات برند ام وی ام از گارانتی 3 ساله یا پیمایش 60 هزار کیلومتر برخوردار بوده و همچنین سرویس اولیه کلیه خودرو ها برای مشتریان رایگان خواهد بود. 

 

AutomobileFa MVM Special Sale 22 Bahman

نظر دهید


در همین زمینه