شبکه‌های اجتماعی

فروش ویژه میتسوبیشی در ماه مبارک رمضان
روتیتر

شرکت آرین موتور نماینده رسمی میتسوبیشی موتورز ژاپن، شرایط فروش ویژه ماه مبارک رمضان را در تعداد و مدت محدود اعلام کرد. شرایط فروش ویژه ماه مبارک رمضان این شرکت، با تاکید بر دو مدل اوتلندر بنزینی و  لنسر است.
اوتلندر بنزینی در دو مدل 2017 و 2018 با قیمت‌های قطعی و تحویل فوری به فروش می‌رسد که در شرایطی بی‌سابقه، تعداد اقسط از 6 ماهه بدون سود شروع شده و تا 36 ماه نیز ادامه خواهد یافت.
همچنین این شاسی‌بلند ژاپنی در شرایط فروش نقدی نیز دارای تخفیف ویژه خرید نقدی است. اوتلندر تیپ 5 دارای امکانات ویژه‌ای از قبیل 7 کیسه هوا، سنسور پارک جلو و عقب، ترمز پارک برقی، کنترل پایداری فعال (ASC) و کنترل کشش (TCL)، ترمز کمکی در هنگام حرکت در سطوح شیب‌دار (HSA)، دوربین 360 و ... است.
خودرو لنسر با مدل 2018، قیمت قطعی، تحویل فوری و تخفیف خرید نقدی به فروش می‌رسد که جهت این خودرو نیز شرایطی استثنایی در نظر گرفته شده است. تعداد اقسط از 6 ماهه بدون سود شروع شده و تا 60 ماه نیز ادامه می‌یابد.
این سدان ژاپنی با بهره‌مندی از آپشن‌هایی مانند چرخش چراغ‌های جلو در پیچ‌ها (AFS)، پدال‌های منیزیومی تعویض دنده پشت فرمان، 6 کیسه هوا، رینگ های 18 اینچی و ... خودرو ایده‌آلی برای خانواده‌های ایرانی است.
علاقه‌مندان جهت کسب اطلاعات تکمیلی می‌توانند به سایت این شرکت به آدرس www.arian-motor.com مراجعه نمایند.

AutomobileFa Mitsubishi Lancer Outlander Sale(1)
AutomobileFa Mitsubishi Lancer Outlander Sale(2)

نظر دهید


در همین زمینه