شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - لاماری ایما هیبرید
آرین پارس موتور اعلام کرد

 به استحضار عموم متقاضیان می‌رساند شرکت آرین پارس موتور در نظر دارد نسبت به عرضه خودرو لاماری ایما هیبرید (HEV) از طریق سامانه مورد نظر اقدام نماید.

لذا عموم افراد واجد شرایط می‌توانند نسبت به افتتاح حساب وکالتی نزد بانک‌های منتخب و انجام سایر امور مرتبط بر اساس اطلاعیه مذکور اقدام و نسبت به ثبت درخواست و انجام فرایند پیش ثبت نام از روز سه شنبه مورخ 1403/04/19 لغایت پایان روز یکشنبه مورخ 1403/04/24 به صورت اینترنتی و از طریق مراجعه به سایت سامانه اقدام نمایند.

در طرح پیش‌فروش لاماری ایما هیبرید، این خودرو با قیمت علی‌الحساب ۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان به عرضه درآمده و متقاضیان می‌بایست نیمی از این مبلغ، یعنی ۸۰۰ میلیون تومان را به عنوان پیش‌پرداخت به حساب شرکت آرین پارس موتور واریز کنند. همچنین تحویل این خودرو طی ۹۰ روز کاری خواهد بود.

لازم به ذکر است در این نوبت از عرضه خودروهای وارداتی، برای متقاضیان جدید نیز این فرصت فراهم شده که با تعریف حساب وکالتی و مسدود کردن وجه ۵۰۰ میلیون تومانی در این حساب، انتخاب خودروی وارداتی داشته باشند. امکان تعریف حساب وکالتی از روز دوشنبه 18 تیرماه آغاز شده و مشتریان تا ساعت ۱۲ روز شنبه ۲۳ تیرماه برای این منظور و بلوکه کردن وجه ۵٠٠ میلیون تومانی در این حساب فرصت خواهند داشت.  

 

شرایط فروش لاماری ایما HEV

AuotmobileFa Lamari Eama HEV sale 14030420

 

مشخصات فنی لاماری ایما هیبرید

قوای محرکه لاماری ایما هیبریدی از یک پیشرانه بنزینی ۴ سیلندر ۱.۵ لیتری توربوشارژ با فناوری پاشش مستقیم سوخت GDI و یک موتور الکتریکی تشکیل شده است. پیشرانه بنزینی لاماری ایما هیبریدی توانایی تولید ۱۶۸ اسب بخار قدرت و ۲۸۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارا است و توان خروجی و گشتاور موتور برقی نیز به ترتیب به ۱۷۴ اسب بخار و ۳۰۰ نیوتن‌متر می‌رسد. جعبه‌دنده به کار رفته در لاماری ایما هیبریدی نیز از نوع سیستم انتقال قدرت DHT مخصوص خودروهای هیبریدی است که قدرت تولیدشده را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

نظر دهید


در همین زمینه