شبکه‌های اجتماعی

فروش فوق العاده محصولات هایما از امروز 26 بهمن ماه 1400
اتومبیل فارسی - هایما S5 6AT

با قیمت قطعی و با قرعه‌کشی

 

 

ایران خودرو شرایط فروش جدید خانواده هایما با موعد تحویل سه ماهه را اعلام کرد. این محصولات نیز از طریق قرعه‌کشی در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.


فروش فوق العاده محصولات خانواده هایما از امروز سه‌شنبه 26 بهمن ماه 1400 آغاز شده و تا 28 بهمن ماه 1400 به مدت سه روز ادامه خواهد داشت.


در این شرایط فروش محصولات هایما، هایما S7 پلاس توربوشارژ با جعبه دنده اتوماتیک و هایما S5 توربوشارژ اتوماتیک شش سرعته عرضه شده است.

 

هایما S7 پلاس توربوشارژ | قیمت: 680.996.000 تومان


هایما S5 توربوشارژ | قیمت: 595.000.000 تومان

 

گفتنی است قرعه‌کشی این فروش فوق العاده در تاریخ 30 بهمن 1400 انجام خواهد شد و مقررات حاکم بر این شرایط فروش مانند دیگر شرایطی فروشی‌ است که از سوی ایران خودرو تاکنون صادر شده است.

 

1. در صورت مشاهده هرگونه مغايرت در شرايط احراز خريدار (شرايط عمومی و اختصاصی) در هرمرحله تا قبل از تحويل خودرو، ثبت نام متقاضي كان لم يكن تلقی مي‌شود و وجه مشتری حداكثر ظرف مدت 20 روز به شماره شبای معرفی شده، مسترد می‌گردد و هيچگونه مسئوليتی از بابت تحويل خودرو متوجه شركت نخواهد بود.

 

2. به هر كد ملی فقط يک دستگاه خودرو تعلق می‌گيرد.

 

3. انتقال امتياز و حقوق ناشی از انتخاب شدن در قرعه كشی به اشخاص ثالث ممنوع است.

 

4. گارانتی خودرو پس از 5 ماه از زمان تحويل در صورت عدم مراجعه به نمايندگی برای دريافت سرويس اوليه باطل می‌گردد و در مراجعه به نمايندی كاركرد حداقل 1000 كيلومتری خودرو نيز الزامی است.

 

5. انتخاب رنگ خودرو پس از اعلام اسامی منتخبين و توسط مشتری در مرحله واريز وجه صورت خواهد گرفت.

 

6. در صورت بروز هرگونه تاخير احتمالی در تحويل خودرو برابر ضوابط مندرج در قرارداد، معادل 36 درصد ساليانه (3 درصد ماهانه)، خسارت تاخير به صورت روز شمار محاسبه و مطابق ضوابط قابل پرداخت خواهد بود.

 

7. محصولات اين بخشنامه با روش قرعه كشی عرضه می‌گردد و محدوديت هاي ثبت نام هاي قرعه كشی در آن لحاظ نمی‌گردد.

 

8. متقاضيانی كه در بخشنامه‌های قبلی فروش بدون قرعه كشی خانواده هايما ثبت نام نموده‌اند، امكان ثبت نام در اين بخشنامه را ندارند.

 

AutomobileFa Haima Sale Condition 26bahman1400

نظر دهید


در همین زمینه