شبکه‌های اجتماعی

جزئيات مراحل ثبت نام خودرو در طرح جديد فروش فوق‌العاده سایپا
اتومبیل فارسی - اطلاعیه شماره 2 سایپا در خصوص فروش خودرو با شرایط جدید

اطلاعيه شماره ۲ مركز ارتباطات گروه سايپا

مركز ارتباطات و امور بين الملل گروه خودروسازی سايپا با انتشار دومين اطلاعيه خود، مراحل ثبت‌نام خودرو در طرح جديد فروش فوق العاده را تشريح كرد.
براساس اين اطلاعيه مراحل ثبت‌نام برای خريد محصولات گروه خودروسازی سايپا در طرح فروش فوق العاده به شرح زير است:

 

۱- اگر شرايط ۱۰ گانه خريد خودرو (ذكر شده در اطلاعيه شماره 1) را داريد، ابتدا به سايت اِمتا به آدرس اينترنتی www.ecsw.ir مراجعه كنيد.

۲- با وارد كردن شماره تلفن همراه و ساير مشخصات شخصی مانند كد ملی و سال تولد، كد احراز هويت برای متقاضی پيامک می‌شود، دقت داشته باشيد كه شماره تلفن همراه لزوما بايد به نام فرد ثبت شده باشد.

۳- با ثبت نام در سايت اِمتا و احراز هويت (با داشتن نام كاربري و رمز عبور) امكان پيش ثبت نام در سايت فروش سايپا را پيدا خواهيد كرد.

۴- بعد از پيش‌ثبت نام در سايت فروش حداكثر ۱۰ روز زمان نياز است تا اطلاعات داده شده به روزآوری شود.

۵- پس از آن كه به روزآوری  و صحت‌سنجی اطلاعات وارد شده انجام و شرايط متقاضی برای ثبت نام خودرو تائيد شد، امكان ثبت نام اصلی در سايت شركت‌های خودروسازی فراهم می‌شود.

۶- تمام متقاضيانی كه امكان خريد خودرو را پيدا كرده‌اند، به مدت يک هفته فرصت دارند تا با مراجعه به سايت، خودرو مورد نظر خود را انتخاب كرده و ۵۰ درصد وجه آن را واريز كنند.

۷- بعد از پايان مهلت ثبت نام، قرعه‌كشی با حضور نمايندگانی از وزارت صمت و نهادهای نظارتی و به صورت نرم افزاری برگزار می‌شود و اسامي منتخبين اين قرعه‌کشی به صورت عمومی اعلام خواهد شد.

۸- برگزيدگان قرعه‌كشی يک هفته پس از اعلام نتايج فرصت دارند تا ۵۰ درصد باقي‌مانده قيمت خودرو را واريز و ثبت نام خود را كامل كنند. خودروهای اين افراد در يك بازه (حداكثر) سه ماهه تحويل خواهد شد.

۹- مبلغ پرداختی ساير ثبت‌نام‌كنندگان (كه در قرعه‌كشی برنده نشده‌اند) طی يک هفته به حساب آن‌ها برگردانده خواهد شد و اين فرصت را دارند تا در طرح‌های فروش بعدی ثبت‌نام كنند.

 

نظر دهید