شبکه‌های اجتماعی

نسل دوم چانگان CS75 پلاس معرفی شد
Automobile Farsi - Changan CS75 PLUS Second Generation

به همراه تصاویر رسمی

 

 

جدیدترین تصاویر چانگان CS75 پلاس به طور رسمی از سوی شرکت چانگان منتشر شد. این مدل جدید چانگان CS75 پلاس در واقع  فیس لیفت نسل دوم این اتومبیل است. این شاسی‌بلند جدید چانگان از نظر فضای داخلی و همچنین ظاهر خودرو ارتقا و بهینه شده‌است. پیشرانه‌های چانگان CS75 پلاس نسبت به نسخه قبلی آن تغییری نکرده و از سری پیشرانه‌های Blue Whale این شرکت بهره می‌برد. پیشرانه‌های چانگان CS75 پلاس 1.5 لیتری توربو و 2 لیتری توربو است.


از نظر ظاهری نمای جلوی خودرو کاملا از طراحی جدیدی پیروی می‌کند و جلوپنجره آن بدون قاب و به شکل V طراحی شده و شبکه داخلی آن نیز از طرح‌های مرسوم نبوده و از شکل V پیروی می‌کند. علاوه بر این چراغ‌های جلوی خودرو نیز شکل کشیده‌تری به خود گرفته و باریک‌تر است، این چراغ‌ها با دهانه شکسته خروجی هوا در طرفین جلوبندی چانگان CS75 پلاس جدید، حس تازه‌ای به این خودرو داده که به مد روز نیز نزدیک شده‌است.


در فضای کناری بدنه چانگان CS75 شکل کلی نسخه قبل در آن حفظ شده، اما گلگیرهای آن بیرون زدگی جدید را لمس کرده‌ است و عقب خودرو نیز با طرح جدید کمر برجسته در میانه در عقب اتومبیل هماهنگ شده است.

 

       بخوانید >  نسخه به‌روز شده نسل اول چانگان CS75 رونمایی شد


در قسمت عقب اتومبیل از چراغ‌های عقب به هم پیوسته که محبوب طراحان و مشتریان است استفاده شده و بدنه اصلی چراغ‌ها در دو طرف از طراحی خاصی برخوردار است که پس از روشن شدن کاملا قابل تشخیص است. علاوه بر این نسل دوم چانگان CS75 پلاس از باله سقفی کوچک برخوردار بوده و دیفیوزر عقب نیز بزرگ‌تر شده و اندازه اگزوز‌ها در دو طرف نیز افزایش یافته است و تطابق کلی فضای عقب خودرو نشان از نمایش اسپرت‌تر این نسل از شاسی‌بلند چانگان دارد.


تصاویر داخل کابین جدید چانگان CS75 پلاس هنوز منتشر نشده، اما بر اساس اطلاعات رسمی منتشر شده اتومبیل جدید مجهز به پنل ابزار دوگانه 12.3 اینچی برای پشت فرمان و دو صفحه نمایش متصل بهم برای اطلاعات و سرگرمی روی کنسول مرکزی است و در واقع از صفحه نمایش کشیده بهره می‌برد. از امکانات داخلی این اتومبیل می‌توان به فرمان سه پره چند کاره، مکانیزم تعویض دنده الکترونیکی و صندلی‌های چرمی نام برد که باعث می‌شود فضای داخلی لوکسی در اختیار مشتری قرار دهد. علاوه بر این، خودروی جدید دارای سه طرح رنگ داخلی است که شامل تریم‌های داخلی سیاه و خاکستری پر رنگ، قرمز و خاکستری جذاب و آبی کم رنگ و سفید است. این سه رنگ همگی در رنگ‌های متضاد طراحی شده تا تضاد قوی بین تاریکی و روشن در داخلی خودرو ایجاد کنند.


از نظر قدرت و پیشرانه تغییری در پیشرانه این خودرو رخ نداده‌ است و پیشرانه‌های مدل فعلی چانگان بهره‌مند است که شامل 1.5 لیتری توربو و 2 لیتری توربو از سری Blue Whale NE هستند و به ترتیب 178 و 233 اسب‌بخار قدرت دارند و به همین ترتیب 265 و 360 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کنند.


جعبه دنده چانگان CS75 پلاس از نوع AISIN 6 سرعته اتوماتیک که با پیشرانه 1.5 لیتری هماهنگ شده و برای پیشرانه 2 لیتری نیز جعبه دنده 8 سرعته اتوماتیک در نظر گرفته شده است.

 

نظر دهید


در همین زمینه