شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی- بیوئیک سنچری 2023
بازگشت نام سنچری

 

بیوئیک به تازگی مینی‌ون لوکس سنچری را با قیمت 73.912 تا 96.229 دلار در چین معرفی کرده است. این شرکت می‌گوید: «این مینی‌ون مخصوص نسل جدید بیزینس‌من‌های چینی و افراد ثروتمند طراحی و ساخته شده که با ترکیب 4 و یا 6 صندلی عرضه می‌شود.»


با عرضه این مدل، سنچری به دیگر مینی‌ون‌های لوکس بیئویک یعنی GL8 Avenir, GL8 ES, GL8 Legacy می‌پیوندد. ابعاد بیوئیک سنچری در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور برابر با 5230، 1980، 1867 و 3130 میلی‌متر است که فضای کافی و مناسبی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد. طراحی نمای رو به رو با جلو پنجره عریض، چراغ‌های L مانند برعکس که شامل 90 LED هستند، تزئینات آلومینیومی شکل بالای جلوپنجره با نوشته منفصل بیوئیک و لوگو جدید این شرکت بسیار جذاب و زیبا است. نمای جانبی بیوئیک سنچری به لطف دو رنگ بودن بدنه (کاپوت، سقف و بالای درها نقره‌ای رنگ هستند) و رنگ سیاه ستون‌ها، جلوه‌ای متفاوت پیدا کرده و در ترکیب با رینگ‌های پُر پره 19 اینچی آلومینویمی برس خورده بسیار لوکس و شکیل به نظر می‌رسد. چراغ‌های عقب این مینی‌ون لوکس از 730 LED تشکیل شده که در نوع خود منحصر به فرد محسوب می‌شود.

 


با توجه به تعریف این مینی‌ون و ماهیت لوکس آن، طبیعی است که بیوئیک بر روی کابین سنچری تمرکز ویژه‌ای داشته باشد. افرادی که به دنبال آسایش و آرامش هستند باید نسخه 4 صندلی را که توسط یک دیوار با نمایشگر 32 اینچ کشویی، سیستم صوتی بوُس (Bose)، یخچال 13 لیتری و پخش کننده خوشبو کننده از ردیف جلو جدا می‌شود را انتخاب کنند. ردیف دوم از صندلی‌های 160 درجه از جنس چرم ناپا که در 18 جهت تنظیم می‌شود، گرمایش 5 نقطه‌ای مستقل، ماساژور 18 نقطه‌ای، تصفیه هوا بایوکِیر (Biocare)، نمایشگر 8 اینچ در کنسول میانی، تکیه‌گاه گردن با سیستم صوتی و زیرپایی گرم شونده بهره می‌برد. سقف ستاره‌ای بیوئیک سنچری از رولزرویس الهام گرفته شده و دارای 366 LED با 162 چراغ چشمک زن است. در ترکیب 6 صندلی، ردیف دوم از صندلی‌های کاپیتانی با گرمکن، سردکن و 10 نقطه ماساژ استفاده می‌کند.


تنها یک قوای محرکه اکوتک 2 لیتر توربو هایبرید با سیستم 48 ولت و گیربکس 9 سرعته هوشمند برای بیوئیک سنچری در نظر گرفته شده که مشخصات آن منتشر نشده است.

 

نظر دهید