شبکه‌های اجتماعی

رنجروور ایووک با طول بیش‌تر برای چینی‌ها
Automobile Farsi - RangeRover Evoque L

رونمایی بی سر و صدای لندروور


لندروور بدون سر و صدا و جنجال رسانه‌ای، رنج‌روور ایووک L را برای بازار چین رونمایی کرد.


این خودرو برای چینی‌های عاشق خودروهای کشیده و با فاصله بین دو محور بیشتر طراحی شده است. بر اساس گزارش‌ها طول کلی رنج‌روور ایووک L به 4531 میلی‌متر رسیده که چیزی حدود 16 سانتی‌متر کشیده‌تر از نسخه استاندارد است.


با وجود طول بیشتر، در همان نگاه اول می‌توان متوجه شد که با یک ایووک روبه‌رو هستیم، چرا که مهم‌ترین تفاوت‌ها بین رنج‌روور ایووک L و نسخه استاندارد به درهای کشیده‌تر ردیف عقب و نشان L روی ستون C خلاصه می‌شود.


با ورود به کابین رنج‌روور ایووک L، خریداران این خودرو با 125 میلی‌متر فضای پای بیشتر در ردیف عقب مواجه خواهند بود. از ویژگی های مهم دیگر کابین این خودرو می‌توان به مونروف پانوراما بسیار بزرگ و صندلی‌های برقی عقب اشاره کرد که می‌توان آن‌ها را تا 7 درجه به عقب خواباند و برای راحتی بیشتر سرنشین‌ها برای آن از پشت سری‌های بال‌دار استفاده شده است.


افزون بر این‌ها، رنج‌روور ایووک L یک نمایشگر 10.2 اینچی برای نمایش اطالاعات رانندگی و یه نمایشگر 10.2 اینچی دیگر برا اطلاعات سرگرمی دارد. یک نمایشگر سوم نیز برای کنترل سیستم تهویه مطبوع در نظر گرفته شده است. همچنین یک کلید اکتیویتی نسل دوم که دارای یک نمایشگر لمسی OLED است و شبیه ساعت‌های هوشمند کار می‌کند، برای رنج‌روور ایووک L در نظر گرفته شده است.


رنج‌روور ایووک L با قیمت 66366 دلار جایگزین نسخه استاندارد در بازار چین می‌شود، با این حال بعید به نظر می‌رسد لندروور این نسخه را در بازارهای دیگر عرضه کند.

 

نظر دهید


در همین زمینه