شبکه‌های اجتماعی

نسخه نهایی کوروس 7 معرفی شد + آلبوم تصاویر
اتومبیل فارسی - کوروس 7

همراه با دو پیشرانه توربو

پس از انتشار تصاویر اولیه، کوروس 7 به طور رسمی معرفی شد.

 

کوروس 7 پرچمدار جدید این برند چینی، قرار است ترکیبی از رانندگی اسپرت، طراحی مدرن و جذاب، ویژگی‌های فنی جوان‌پسند و عملکردی قابل توجه را برای مشتریان خود به ارمغان آورد. طراحی کوروس 7 از زبانی موسوم به Beyond the Edge پیروی می‌کند و کوروس سعی کرده است به ترکیبی از دقت در جزئیات، کیفیت و طراحی صریح در توسعه این محصول دست یابد. کوروس 7 در سبد محصولات این شرکت، بالاتر از مدل‌های 3 و 5 قرار می‌گیرد، بنابراین دارای ابعادی بزرگ‌تر از دو مدل دیگر است. زبان طراحی جدید کوروس در نمای جلوی این اتومبیل کاملا مشهود است. این زبان طراحی در مدل مفهومی کوروس Mille II به نمایش درآمد.

نمای کناری ساده و با خط‌های اندک طراحی شده است. خط سقف بعد از ستون A شیب نزولی به خود گرفته تا طراحی کوروس 7 را به کراس‌کوپه‌ها نزدیک کند. کوروس در مدل 7 از رینگ‌های 20 اینچی استفاده کرده تا ظاهری شکیل‌تر به پرچم‌دار جدید خود بدهد. بر اساس اعلام کوروس، اندازه این خودرو به ترتیب در طول، عرض و ارتفاع 4679، 1897 و 1679 میلی‌متر و فاصله بین دو محور آن 2720 میلی‌متر است.

طراحی داخل کابین کوروس 7 مدرن و در عین حال ساده است. پوشش چرم ناپا برای صندلی‌ها با تنظیم برقی 8 حالته صندلی راننده به همراه حافظه و 4 حالته برقی برای سرنشین جلو، گرمکن صندلی‌های جلو، سیستم تهویه مطبوع خودکار همراه فیترهای تصفیه کننده و کنترل کننده رطوبت کابین و تولید کننده یون‌های منفی از جمله ویژگی‌های فضای داخلی کوروس 7 است. علاوه بر این، در کابین کورس 7 از یک صفحه نمایش 14.6 اینچی لمسی استفاده شده است که کلیه وظایف سامانه مالتی‌مدیا، ناوبری، تنظیمات صندلی‌ها و... را برعهده دارد. در کنار این صفحه نمایش، از یک نمایشگر 12.3 اینچی به عنوان نشانگرهای پشت فرمان استفاده شده است.

 

کوروس 7 به دو پیشرانه 4 سیلندر 1.6 لیتری توربو و 4 سیلندر  1.8 لیتری توربو مجهز شده است. پیشرانه 1.6 لیتری، 204 اسب بخار قدرت و 280 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌کند در حالی که پیشرانه 1.8 لیتری توانایی تولید 231 اسب بخار قدرت و 300 نیوتن‌متر گشتاور را دارا است. هر دو پیشرانه به سامانه پیشرفته زمانبندی متغیر سوپاپ‌ها نیز مجهز هستند. کوروس 7 به همراه جعبه‌دنده 7 سرعته دو کلاچه مرطوب ساخت شرکت Getrag آلمان عرضه خواهد شد.

 

سیستم تعلیق مک‌فرسون در جلو و مستقل با بازوهای چندگانه در عقب و فرمان برقی ساخت بوش از دیگر ویژگی‌های کوروس 7 است. 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه