شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - نتا جی‌تی اسپیدستر
چهار صندلی، الکتریکی

 

نمایشگاه شانگهای در حال برگزاری است و شرکت Neta از جدیدترین محصول خود در این نمایشگاه پرده برداری کرد. نتا جی‌تی اسپیدستر که بر اساس Neta GT Coupe توسعه پیدا کرده، عملا نسخه روباز آن به حساب می‌آید و جز یکی از سه مدل معرفی شده در این نمایشگاه است.


نتا سه نمونه؛ convertible GT Speedster، racing GT Performance و Neta GT را در این نمایشگاه به نمایش گذاشت که در خصوص دو نمونه اول هیچ اطلاعاتی در دسترس نیست اما Neta GT به طور رسمی با اعلام قیمت 25.900 تا 32.900 معرفی شد.


نتا جی‌تی اسپیدستر در چهار تریم عرضه خواهد شد که تریم بالا آن از دو موتور الکتریکی بهره می‌برد که در مجموع 455 کیلووات قدرت تولید می‌کند. سه تریم دیگر تنها از یک موتور 227 اسب‌بخار استفاده می‌کنند که در عقب نصب شده است. گفته می‌شود Neta GT می‌تواند با یکبار شارژ 660 کیلومتر در چرخه CLTC بُرد مسافت داشته باشد. با چنین اعدادی نسخه AWD تنها در 3.7 ثانیه و نسخه تک موتور در 6.7 ثانیه از حالت سکون به تندی 100 کیلومتر بر ساعت می‌رسند. نیرو بخش موتورهای الکتریکی نتا جی‌تی اسپیدستر باطری‌هایی هستند که در تریم پایین از نوع LFP و در تریم بالا از نوع سه عددی NMC است. از نظر ابعاد این خودرو 4715 میلی‌متر طول، 1979 میلی‌متر عرض، 1415 میلی‌متر ارتفاع و 2770 میلی‌متر فاصله بین دو محور دارد.

 


نتا جی‌تی پرفورمنس با رنگ سبز و اسپویلر عقب در نمایشگاه حاضر شده بود و همانطور که گفته شد، مشخصات فنی آن در دسترس قرار نگرفته و تنها می‌توان حدس زد که نتا جی‌تی اسپیدستر از دو موتور الکتریکی با 456 اسب‌بخار قدرت و 620 نیوتن‌متر گشتاور بهره ببرد.


نسخه اسپیدستر با رنگ مشکی مات و کابین نارنجی معرفی شد. طبق شنیده‌ها نتا جی‌تی اسپیدستر می‌تواند یک کلاه ایمنی را در پشت سر ردیف عقب جا دهد و بیشترین بُرد مسافت را در حالت RWD داشته باشد.

نظر دهید


در همین زمینه