شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ام‌جی سایبرستر
بازگشت کانورتیبل

 

هفته گذشته چند عکس از اولین کانورتیبل تمام برقی MG منتشر و حالا این خودرو به صورت رسمی در نمایشگاه شانگهای رونمایی شد. MG می‌خواهد سایبرستر را تابستان سال جاری عرضه کند.


ام جی در خصوص سایبرستر می‌گوید: «این یک خودرو تمام برقی کانورتیبل اسپرت با قابلیت بالا است که پس از تسلا رودستر ارجینال (2008-2012) اولین در نوع خود به حساب می‌آید. این اولین کانورتیبل MG پس از گذشت چند دهه است که نوید فناوری بالا همراه با کابینی مجهز و آینده نگر را می‌دهد.»


بدنه ام‌جی سایبرستر کاملا مدرن طراحی شده و با چند المان مانند کاپوت کشیده، خطوط صاف بدنه و K-tail به مدل‌های پیشین و رودسترهای نمادین MG ادای احترام می‌کند. درها از نوع قیچی هستند که به مدرن‌تر جلوه دادن ام‌جی سایبرستر کمک بزرگی کرده است.

 


MG همچنان جزئیات دقیق قوای محرکه و تیپ‌بندی این رودستر را تایید و اعلام نکرده اما گفته می‌شود که ام‌جی سایبرستر در حالت پایه از یک موتور الکتریکی، در تریم میانی از دو موتور الکتریکی بر روی هر محور با خروجی ترکیبی 316 اسب‌بخار قدرت و در قدرتمندترین تریم با خروجی ترکیبی 530 اسب‌بخار قدرت از دو موتور الکتریکی بهره می‌برد.


ابعاد ام‌جی سایبرستر در طول، عرض، ارتفاع و فاصله بین دو محور برابر با 4535، 1913، 1329 و 2690 میلی‌متر است. وزن ام‌جی سایبرستر نیز 1850 کیلوگرم عنوان شده که برای چنین کلاسی خوب به حساب می‌آید.


MG Cyberster Convertible تابستان امسال کنار طیف گسترده‌ای از شاسی بلندها و سدان‌ها در بریتانیا و اروپا به فروش می‌رسد. قیمت قطعی ام‌جی سایبرستر مشخص نشده اما سال 2021، 5000 خریدار برای این خودرو پیش ثبت‌نام کرده‌اند.

 

نظر دهید


در همین زمینه