شبکه‌های اجتماعی

رونمایی از شاسی‌بلند برقی مرسدس-میباخ EQS SUV در نمایشگاه مونیخ 2021
AutomobileFa - 2021 Mercedes-Benz Maybach EQS SUV Concepta

تولید در سال 2022 میلادی

 

 

مدل مفهومی مرسدس-میباخ EQS SUV در نمایشگاه اتومبیل مونیخ 2021 به عنوان یک شاسی‌بلند برقی معرفی شد. میباخ می‌گوید این مدل مفهومی بسیار نزدیک به نسخه نهایی و تولیدی است و در سال 2022 روی خط تولید خواهد رفت. 


مرسدس-میباخ EQS SUV کانسپت به عنوان یک خودروی الکتریکی نیازی به جلوپنجره بزرگ ندارد بنابراین مرسدس بنز در دماغه این خودرو از یک صفحه مشکی بزرگ براق به همراه نوارهای عمودی کرومی استفاده کرده است. استفاده از این طرح سبب ایجاد فرم یکپارچه و سیال در بدنه مرسدس-میباخ EQS SUV مفهومی شده است.

با نزدیک شدن به خودرو، دستگیره‌ درب‌ها به صورت خودکار از بدنه خارج می‌شوند و برای راننده، درب به طور خودکار باز می‌شود و سپس راننده می‌تواند تصمیم بگیرد که آیا درب‌های عقب نیز باید باز شوند یا خیر.

 

یکی دیگر از ویژگی‌های مدل مفهومی مرسدس-میباخEQS SUV، بدنه‌ای دو رنگ شامل رنگ مشکی موسوم به Obsidian Black Metallic در قسمت بالایی و رنگ قرمزی به نام Zircon Red Metallic در قسمت پایین است. همچنین در اطراف شیشه‌ها و ستون B، از تزئینات کرومی استفاده شده است که منقش به لوگوی M میباخ است. رینگ‌های براق 24 اینچی کاسه‌ای شکل نیز یکی از دیگر از ویژگی‌های این مدل مفهومی است.

 

فیلیپ شیمر، سرپرست خودروهای مجلل و بسیار لوکس مرسدس بنز درباره این مدل مفهومی می‌گوید: «این خودروی مفهومی نشان دهنده این است که فناوری پیشرفته سرگرمی مرسدس موسوم همراه با نمایشگر بزرگ MBUX Hyperscreen کاملا و به طور عالی با هنرنمایی و فضای داخلی میباخ ترکیب شده است.» 

 

طراحی فضای داخل کابین مرسدس-میباخ EQS SUV کانسپت از قایق سواری الهام گرفته شده است. استفاده از ترکیب رنگ طلایی، سفید و مشکی به همراه نورپردازی آبی جلوه بسیار لوکسی به فضای کابین داده است. همچنین برای پوشش کف خودرو نیز از خز مصنوعی استفاده شده است.

 

در داشبورد خودرو نیز مطابق با استراتژی جدید مرسدس بنز در محصولات سری EQ، از سه نمایشگر بسیار بزرگ استفاده شده که دارای پوشش شیشه‌ای یکپارچه بوده و کاملا یکپارچه و یک تکه به نظر می‌رسد. برای سرنشینان عقب نیز نمایشگر تعبیه شده است.

 

مرسدس بنز تصمیم دارد این محصول را برای سال 2022 به تولید برساند و بر اساس شنیده‌ها، مسافت قابل پیمایش این اتومبیل الکتریکی با یک بار شارژ کامل به 600 کیلومتر خواهد رسید.

 

 

نظر دهید


در همین زمینه