شبکه‌های اجتماعی

به‌روزرسانی میان‌دوره یک سدان کره‌ای

با نسخه فیس‌لیفت هیوندای الانترا آشنا شوید

 هیوندای یک به روز رسانی مهم برای سدان الانترا در نظر گرفته که آن را به عنوان مدل 2019 معرفی کرده است. در نسخه جدید الانترا تعداد ویژگی‌های ایمنی افزایش یافته، امکانات کابین تغییراتی کرده و از همه مهم‌تر طراحی بیرونی آن در قالب متفاوتی تعریف شده است.

 

طراحی هیوندای الانترا 2019
تیم طراحی هیوندای به طور قابل توجه‌ای لبه‌های نرم و خط‌های روان مدل 2018 این اتومبیل را در مدل جدید با نمونه‌های تند و خشنی جایگزین ‌کرده‌اند. استفاده از زاویه‌های تند و خط‌های شکسته در چراغ‌های جلو، جلوپنجره و چراغ‌های مه‌شکن به خوبی قابل مشاهده‌‌ است. در قسمت عقب خودرو این روند شکل دیگری به خود گرفته و همچنان فرم‌های روان در این قسمت باقی مانده‌اند، اما چراغ‌های عقب جدید هستند و طراحی تند‌تری دارند.

 

ویژگی‌های ایمنی
در بخش ویژگی‌های ایمنی بسته مخصوص هیوندای که با نام اسمارت‌‌سنس شناخته می‌شود و شامل سامانه کمکی حفظ خط، هشدار توجه راننده و سیستم کمکی پیشگیری از برخورد از جلو است به تیپ SEL  و تیپ‌های بالاتر اضافه شده‌ و اکنون 75 درصد از محصولات هیوندای از این بسته سود می‌برند. تیپ‌های Limited و Ultimate از سامانه‌های شناسایی برخورد از پشت، شناسایی عابر و هشدار نقطه کور برخوردار هستند.

 

پیشرانه‌ها
پیشرانه‌ها برای مدل‌های معمولی، اسپرت و اکو تغییری نکرده‌ است. یک نمونه 2.0 لیتری چهار سیلندر 147 اسب بخاری برای مدل معمولی، یک نمونه 128 اسب بخاری 1.4 لیتری توربو برای مدل اکو و یک نمونه 201 اسب بخاری نیز برای مدل اسپرت در نظر گرفته شده است. مدل اسپرت با دو نوع جعبه‌دنده یکی از نوع هفت سرعته دو کلاچه و دیگری یک نمونه دنده دستی عرضه می‌شود.

 

تجهیزات رفاهی
درون یک صفحه نمایش 5 اینچی رنگی، بلوتوث و کنترل از روی فرمان در نظر گرفته شده است. برخی تیپ‌ها از شارژر بی‌سیم تلفن همراه نیز برخوردار هستند. الانترا 2019 نسخه جدیدی از سامانه اطلاعات و سرگرمی خود را نیز ارائه می‌دهد که از پردازنده سریع‌تری برخوردار بوده و صفحه نمایش آن 8 اینچی بوده که یک اینچ از نسخه قبلی بزرگ‌تر است. تیپ‌های رده بالا و فول آپشن از سیستم صوتی اینفینتی برخوردار خواهند بود.
فروش الانترا 2019 از پاییز آینده در آمریکا آغاز می‌شود. جزییات قیمت جدید هنوز منتشر نشده است، اما نباید اختلاف چندانی با بازه قیمتی مدل قبلی داشته باشد که از 17000 تا 22000 دلار متغیر بود داشته باشد.

نظر دهید


در همین زمینه