شبکه‌های اجتماعی

معرفی سوپر کار 2.9 ثانیه ای نمایشگاه شانگهای

سوپرکار مفهومی BYD با نام e-SEED

خودروسازان چینی در سه سال گذشته تغییر رویکرد داده و به سمت ارائه طراحی‎‌های  مختص به خود و دور شدن از کپی برداری از طراحی اتومبیل‌های اروپایی حرکت کردند. اقداماتی نظیر به کار گرفتن طراحان پیشین برندهای مطرح اروپایی نظیر آلفارومئو وآئودی برای دستیابی به این هدف صورت گرفت. ارائه طرح‌های منحصر به فرد و اختصاصی که متناسب با سلیقه روز و پیشرفت دنیای طراحی باشد در کنار رعایت پارامترهای ایمنی درسطح بالاتر و استفاده از قوا و مجموعه فنی کم نقص‌تر از گذشته از اصلی‌ترین اهداف برندهای بزرگ خودروسازی چین است.

 

در نمایشگاه شانگهای اتومبیل‌های بسیاری رونمایی شده است یکی از این اتومبیل‌های برجسته مربوط به شرکت بی‌وای‌دی بزرگ‌ترین خودروساز برقی جهان است که در این نمایشگاه در کنار دیگر محصولات جدید از سوپرکار مفهومی خود نیز رونمایی کرده‌است. در این نمایشگاه BYD e-SEED در کلاس خود کاملا منحصر‌به‌فرد بود. در این اتومبیل در‌های بازشوند به سمت بالا (gullwing) و همچنین سقف پانوراما که با شیشه جلو اتومبیل هماهنگ شده است نیز به چشم می‌خورد.

  

طول این اتومبیل سوپرکار بی‌وای‌دی 4590 میلی‌متر، ارتفاع آن 1490 میلی‌متر است. سوپرکار BYD از رینگ‌های 22 اینچی بهره می‌برد و بر اساس اطلاعات منتشر شده از سوی BYD شتاب صفر تا 100 این اتومبیل 2.9 ثانیه است.

 

نظر دهید


در همین زمینه