شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - 2025 جنسیس G80
به همراه یک نمایشگر ۲۷ اینچی و به‌روزرسانی‌های محدود

جنسیس در نمایشگاه لس‌آنجلس، دو مدل GV80 و GV80 کوپه را منتشر کرد و اکنون، نسخه فیس‌لیفت G80 ۲۰۲۵ در کره معرفی شده است.

ظاهر خودرو کاملا آشنا به نظر می‌رسد. جلوپنجره جنسیس G80 ۲۰۲۵کمی تغییر یافته و در کنار آن، چراغ‌های جلوی دوتکه با فناوری اشعه میکرولنز دیده می‌شوند. گلگیر جلو هم اسپرت‌تر شده و خودرو اکنون سوار بر چرخ‌های ۲۰ اینچی است.

تغییرات ظاهری در عقب خودرو هم ادامه یافته و اکنون شاهد به کارگیری یک گلگیر عقب جدید و اگزوز پنهان هستیم. جنسیس می‌گوید مشتریان این خودرو به ۱۰ گزینه برای قسمت رنگ بدنه دسترسی خواهند داشت.

به غیر از نسخه استاندارد، جنسیس فیس‌لیفت G80 Sport را هم به نمایش گذاشت. این نسخه، ظاهر خشن‌تر و جذاب‌تری دارد و از یک گلگیر جلوی خاص با ورودی‌های هوای متفاوت بهره می‌برد.

عمده تغییرات در فضای داخلی خودرو رخ داده است. جنسیس G80 ۲۰۲۵ از یک نمایشگر ۲۷ اینچی OLED جدید بهره می‌برد که پنل ابزار را با سیستم اطلاع‌رسانی و سرگرمی ترکیب کرده است. این نمایشگر جایگزین دو صفحه ۱۲.۳ و ۱۴.۵ اینچی در نسخه‌های قبلی شده است. داشبورد جدید و دنده شیفتر «کریستال‌مانند» از دیگر تغییرات فضای داخلی این مدل هستند.

جزییات مربوط به عملکرد فنی و تغییرات پیشرانه این نسخه در اواخر ماه منتشر خواهد شد. مدل فعلی جنسیس G80 در بخش پیشرانه،‌ ۲ گزینه ۲.۵ و ۳.۵ لیتری را ارائه می‌دهد. همچنین یک نسخه الکتریکی با مسافت قابل‌پیمایش ۴۵۴ کیلومتر وجود دارد.

نظر دهید


در همین زمینه