شبکه‌های اجتماعی

عکس‌های جیلی امگرند S منتشر شد
اتومبیل فارسی - جیلی امگرند S

جایگزینی برای هاچ‌بک کراس GS

 

جیلی به تازگی تصاویر هاچ بک کراس جدید خود را منتشر کرده است که بر پایه مدل GS طراحی شده و با یک تغییر نام همراه بوده است. این خودرو که در بازار چین با نام دیهائو S شناخته می‌شود، قرار است در بازار جهانی با نام امگرند S شود که به گفته برخی منابع چینی، حرف S آن بر گرفته از سه واژه استایل، اسمارت و سورپرایز است.


یکی از مهم‌ترین تغییرات در امگرند S تحول در نمای جلوی آن است که به جیلی پرفیس سدان که چندی پیش معرفی شد، شباهت قابل توجهی دارد. یکی از عوامل این شباهت جلوپنجره ظریف آن است که با با تقسیم‌بندی‌های عمودی همراه شده است. در نمای کناری اما همان سایه امگرند GS مشهود است. به طور کلی می‌توان گفت امگرند S در این فیس لیفت با زاویه‌های بیشتری همراه شده، در موتور آن کمی بالاتر از قبل است و به طور کلی می‌توان گفت نسبت به قبل چهره‌ای جذاب‌تر و جسور تر به خود گرفته است.


ابعاد امگرند S در نسخه جدید برای طول، عرض و ارتفاع به ترتیب 4430، 1833 و 1573 میلی‌متر است و دارای فاصله بین دو محور 2700 میلی‌متری است.


درون کابین امگرند S شاهد یک مجموعه اطلاعات سرگرمی جدید هستیم که با یک نمایشگر لمسی بزرگ‌تر که اندازه آن 10.25 اینچ است و در قسمت بالایی داشبورد جانمایی شده، همراه شده است. سیستم تهویه مطبوع بسیاری از کلیدهای فیزیکی خود را از دست داده و یک اهرم دنده جدید در این خودرو خودنمایی می‌کند. نکته مهم دیگر در کابین امگرند S‌ کابین دو رنگ قرمز و سیاه آن است که با نورپردازی‌ محیطی همراه شده و بر اسپرت و پویا بودن خودرو تاکید دارد. یک فرمان دی کات که نشانگر‌های پشت آن دیجیتالی شده نیز به این موضوع اشاره دارد.


امگرند S با یک موتور 1.4 لیتری توربوشارژ بنزینی قابل عرضه است که توان تولیدی آن به 141 اسب بخار و حداکثر گشتاور آن به 235 نیوتن‌متر می‌رسد. این موتور با یک جعبه دنده CVT همراه شده که 8 دنده شبیه سازی شده ارائه می‌دهد و نیرو به محور جلو می‌فرستد.

 

نظر دهید


در همین زمینه