شبکه‌های اجتماعی

ونوسیا وی-آنلاین، شاسی بلند مشترک دانگ فنگ و نیسان
Automobile Farsi - 2021 Venucia V-Online

ضریب پسای 0.3 برای کراس اوور جدید ونوسیا


محصول مشترک جدید دانگ فنگ و نیسان معرفی شد و به زودی رونمایی خواهد شد. ونوسیا وی- آنلاین (V-Online) کراس اوور جدید است که جوانان را هدف گرفته و علاوه بر ظاهر جسور و همسو با ترند روز طراحی خودرو، ویژگی‌های فنی جذابی هم دارد.


وی- آنلاین نامی است که در کنفرانس رسمی معرفی این خودرو برای کراس اوور جدید ونوسیا اعلام شده، با این حال ممکن است ونوسیا آن را با یک نام چینی جایگزین کند. طراحی ونوسیا وی-آنلاین با نسل جدید استایل V-Galaxy تطابق دارد. یک جلوپنجره چندضلعی بزرگ که یک المان V شکل در قسمت بالای آن خودنمایی می‌کند و چراغ‌هایی که با خطوط و زوایای شارپ طراحی شده، طراحی کلی خودرو را بسیار جوان پسند و مطابق با مد روز جلوه می‌دهد. بر اساس اعلام منابع رسمی، ضریب درگ ونوسیا وی-آنلاین تنها 0.3 است.


طول، عرض و ارتفاع ونوسیا وی-آنلاین به ترتیب برابر با 4562، 1917 و 1625 میلی‌متر است و فاصله بین دو محور آن به 2700 میلی‌متر می‌رسد. چیزی که در طراحی نمای عقب این خودرو جلب توجه می‌کند، چراغ‌های متصل به‌هم است که به صورت دو تکه روی در پنجم خودرو جانمایی شده است. یک چراغ ترمز سوم V شکل نیز زیر اسپویلر خودنمایی می‌کند.


در نمای کناری ونوسیا وی-آنلاین‌تلفیق جالبی از فرم‌های خمیده و خطوط شارپ دیده می‌شود. رینگ‌های پر پره سیاه رنگ آن نیز ترکیب جالبی با بدنه دو رنگ با سقف سیاه رنگ ایجاد کرده است.


بر اساس تصاویر جاسوسی که پیش از این از ونوسیا وی-آنلاین منتشر شده بود، می‌توان گفت فضای کابین بسیار مینیمالی دارد و کم‌ترین میزان کلید‌های فیزیکی در آن به چشم می‌خورد. در عوض دو نمایشگر متصل به هم به سبک خودروهای مرسدس بنز در قسمت فوقانی داشبورد جلب توجه می‌کند.


ونوسیا وی-آنلاین به یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ مجهز شده که می‌تواند 140 کیلووات یا 190 اسب بخار قدرت تولید کند. جزییات بیشتر از ونوسیا وی-آنلاین‌ پس از رونمایی رسمی آن در روز جمعه منتشر خواهد شد.

 

نظر دهید


در همین زمینه