شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - ام وی ام ایکس55 پرو
حس خوب سفر در فصل سرد

 

ایکس 55 پرو به عنوان پرچمدار برند ام‌وی‌ام از زمان حضور در بازار ایران توانسته توجه زیادی را به خود جلب کند؛ کراس اوری که نه تنها به دلیل بهره‌گیری از ترکیب موتور توربو شارژ 1.5 لیتری با گیربکس CVT 9 سرعته و البته ایرودینامیک و شاسی مناسب یکی از پرشتاب‌ترین خودروهای بازار ایران به‌حساب می‌آید بلکه به دلیل داشتن کیفیت ساخت بالا، امکانات زیاد و استقبال بازار نسبت به بسیاری از رقیبان هم‌رده ارزش خرید بالایی هم پیدا کرده است. با این وجود، جزئیاتی در ایکس 55 پرو وجود دارند که به حس خوب سرنشینان این کراس اور مدرن به ویژه در فصل سرد سال کمک می‌کنند.

 

AuotmobileFa MVM X55 PRO 9


سیستم تصفیه هوا با فیلتر ذرات کمتر از 2.5 میکرون: اکسیژن بیشتر


ایکس 55 پرو از تهویه مطبوع اتوماتیک با پنل تمام لمسی بهره می‌برد، اما سیستم تصفیه هوای این کراس اور مدرن، سیستم معمولی موجود در بسیاری از خودروهای دیگر نیست. چرا؟ چون این سیستم با بهره‌گیری از فیلتر تصفیه ذرات کمتر از 2.5 میکرون، توانایی این را دارد تا از ورود آلاینده‌های معلق موجود در هوا به کابین خودرو تا حدود زیادی جلوگیری ‌کند. قابلیتی که به‌خصوص در فصول سرد سال که سطح آلودگی هوا بالا می‌رود سبب می‌شود سرنشینان داخل خودرو حس بهتری را تجربه کنند.

 

AuotmobileFa MVM X55 PRO 7


تکنولوژی در یک اتاق آکوستیک: هفت رنگ بی‌صدا


با سر رسیدن فصل سرد سال، طول روزها کوتاه‌تر و شب‌ها طولانی‌تر می‌شوند و از همین رو سرنشینان خودروها به طور خودکار مدت زمان بیشتری را در غیاب نور خورشید در حال عبور و مرور خواهند گذراند. در این شرایط کابین ایکس 55 پرو با نورپردازی هفت رنگ داخلی‌اش، حس خوبی از تردد در تاریکی را به سرنشینانش ارائه می‌دهد. از طرف دیگر، به دلیل آکوستیک بودن کابین این کراس اور مدرن، کمترین میزان آلودگی صوتی نیز از بیرون به فضای داخلی وارد می‌شود تا سرنشینان بیشترین آرامش ممکن را در کنار امکاناتی مانند شارژر وایرلس، گرمکن صندلی و 6 کیسه هوای ایمنی تجربه کنند.

 

AuotmobileFa MVM X55 PRO 8

AuotmobileFa MVM X55 PRO 11


دوربین‌ها: بیرون و درون


یکی از ویژگی‌های جالب توجه ایکس 55 پرو، کیفیت بالای دوربین دید عقب و دوربین 360 این کراس اور است که به راننده کمک می‌کند دید کاملی نسبت به محیط و پشت سر خود داشته باشد. اما در کابین ایکس 55 پرو، در قسمت کنار آیینه راننده، یک خروجی یو اس بی برای اتصال دوربین ثبت وقایع تعبیه‌شده که به سرنشینان خودرو اجازه می‌دهد با نصب دوربین‌های ثبت وقایع، لحظه‌های زیبای سفر خود را ثبت کنند و به عنوان خاطراتی به‌یادماندنی به یادگار نگه‌دارند.

 

AuotmobileFa MVM X55 PRO 10

 

نظر دهید


در همین زمینه