شبکه‌های اجتماعی

ایران خودرو تفاوت‌های دنا پلاس توربو اتوماتیک و دنا معمولی را اعلام کرد
اتومبیل فارسی - ایکو دنا پلاس توربو اتوماتیک

با انتشار یک اینفوگرافیک

گروه صنعتی ایران خودرو با انتشار اینفوگرافیکی تفاوت‌های دنا پلاس توربو اتوماتیک را با نسخه معمولی دنا بیان کرده است. بر اساس این طرح گرافیکی، ۱۶ تفاوت میان نسخه معمولی دنا و دنا پلاس توربوشارژ اتوماتیک وجود دارد. 

در بخش مشخصات فنی، پیشرانه ۱۶۴۵ سی‌سی مجهز به توربوشارژ با توانایی تولید ۱۵۰ اسب‌بخار قدرت و ۲۱۵ نیوتن‌متر گشتاور، استاندارد آلایندگی یورو 5، جعبه‌دنده 6 سرعته خودکار ساخت DAE چین، جرم ۱۲۶۲ کیلوگرمی، شتاب صفر تا ۱۰۰ کیلومتر در ساعت ۱۱ ثانیه‌ای، بیشینه سرعت ۲۰۵ کیلومتر در ساعت و مصرف سوخت ترکیبی 8.1 لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر از جمله مشخصات اعلام شده از سوی ایران‌خودرو برای این اتومبیل است. لازم به ذکر است که جعبه‌دنده 6 سرعته مورد استفاده در دنا پلاس توربو اتوماتیک توسط هیوندای پاورتک (HPT) طراحی شده و دارای سیستم مبدل گشتاوری و خنکاری مستقل و تنظیمات حالت اسپرت، برفی و تعویض دنده تیپ ترونیک است.

 

  بخوانید > مشخصات فنی و کاتالوگ ایکو دنا پلاس توربو اتوماتیک  

 

در بخش تجهیزات رفاهی و ایمنی نیز دنا پلاس توربو اتوماتیک در کلاس ۷۰۷۰۲ به فرمان برقی، کیسه هوای ایمنی راننده و سرنشین جلو و جانبی (مجموعا 4 عدد)، سانروف، صندلی‌های برقی جلو، رینگ ۱۶ اینچی آلیاژی، سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سنسور پارک، دوربین دید عقب، زیرآرنجی جلو و عقب، نمایشگر لمسی با درگاه USB، AUX و بلوتوث، آینه‌های برقی، چراغ روشنایی در روز و کروز کنترل مجهز شده است. با توجه به نصب سیستم انتقال قدرت جدید، مجموعه رام، سیستم تعلیق، طَبَق و منیفولد خروجی در دنا پلاس توربو اتوماتیک ارتقا پیدا کرده است.

 

AutomobileFa IKCO Dena Plus Turbo AT vs Dena Specs Comp.

نظر دهید


در همین زمینه