شبکه‌های اجتماعی

منع تردد و محدودیت‌های کرونایی برای شب یلدا در تهران اعلام شد
اتومبیل فارسی - محدودیت تردد

#من_ماسک_می‌زنم

 

 

در جلسه روسای کمیته‌‌های تخصصی ستاد ملی مقابله با کرونا که با حضور رئیس جمهور برگزار شد، محدودیت‌های جدیدی برای شب یلدا تعیین و اعلام شد. براساس پیشنهاد قرارگاه عملیاتی ستاد ملی مقابله با کرونا و بررسی‌های انجام شده، برای پیشگیری از رفت و آمدها و تجمعات شب یلدای 1399، مقرر شد روزهای شنبه و یکشنبه ۲۹ و ۳۰ آذرماه، اصناف از ساعت ۱۸ تعطیل و تردد خودروهای شخصی نیز در این دو روز، از ساعت ۲۰ ممنوع شود.

مسئول کمیته بهداشتی و درمانی ستاد ملی مقابله با کرونا نیز در ادامه این جلسه گزارشی از اقدامات انجام شده در خصوص ساخت واکسن کرونا در داخل و تامین آن از خارج کشور ارائه کرد.

رئیس‌جمهور پس از ارائه این گزارش ضمن ابراز خرسندی از اقدامات انجام در مسیر ساخت واکسن داخلی، بر تسریع در فرایندهای اجرایی تامین مالی خرید واکسن از خارج از کشور و تامین اعتبارات لازم برای آن نیز دستورات لازم را صادر کرد و از دستگاه‌های دخیل خواست هر چه سریع‌تر با هماهنگی یکدیگر اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیس‌جمهور تاکید کرد که اجرای سایر برنامه‌های مرتبط با قطع زنجیره کرونا با قدرت ادامه یابد و فقط به ایجاد محدودیت‌ها و منع ترددها بسنده نشود.

 

 

 

 

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه