شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تست درایو تیگو 7 پرو مکس
ترکیبی از قدرت، زیبایی و فناوری روز

 

فونیکس، به‌عنوان نامی پیشرو در صنعت خودرو، صحنه را برای یک تجربه هیجان‌انگیز در روز پنجشنبه، 20 مهر 1402، در پیست اتومبیلرانی آزادی، فراهم کرد. این رویداد یک تست رانندگی انحصاری از تیگو 7 پرو مکس را در بالاترین سطح ممکن به نمایش گذاشت که علاقه‌مندان را با قدرت بالای موتور، تکنولوژی به‌روز و مجموعه کاملی از سیستم پیشرفته همیار راننده (ADAS) شگفت‌زده کرد.


این رویداد تجربه‌ای همه جانبه برای بود مهمانانی بود که به شیوه گرم مورد استقبال قرار گرفتند و فرصت یافتند تا با شرکت در نظرسنجی، نقش مهمی در تعیین برنامه‌های آتی فونیکس برای ارائه محصولات دیگر، داشته باشند و صدایشان در شکل دادن به آینده خودروهای فونیکس شنیده شود. علاوه بر این، حاضرین برنامه، این امتیاز را داشتند که به واسطه حضور تیم توسعه محصول، با جزئیات فنی بیشتری درباره پیچیدگی‌های تیگو 7 پرو مکس آشنا شوند.


موتور قدرتمند

تیگو 7 پرو مکس از یک موتور 1.6 لیتری توربوشارژ چهار سیلندر بهره می‌برد که 197 اسب بخار قدرت و 290 نیوتن متر گشتاور تولید می‌کند. این مقدار، قدرت قابل توجهی برای یک کراس‌اور است و به این خودرو قدرت زیادی برای رانندگی می‌دهد.


تکنولوژی هوشمند

تیگو 7 پرو مکس به صورت استاندارد با مجموعه ای از ویژگی های ایمنی پیشرفته، از جمله ترمز اضطراری خودکار، کروز کنترل تطبیقی، و هشدار خروج از خط ارائه می‌شود. این ویژگی‌ها به ایمنی راننده و سرنشینان در جاده کمک می‌کند.


کابین مجهز و راحت

تیگو 7 پرو مکس فضای داخلی راحت و چشم‌نوازی را در اختیار سرنشینان قرار می‌دهد که می‌توانند از آپشن‌های رفاهی مختلف آن شامل کلاستر دیجیتال 10.25 اینچی، سیستم مولتی مدیا با نمایشگر لمسی 10.25 اینچی و شارژر وایرلس بهره ببرند.


مراسم تست درایو تیگو 7 پرو مکس، نشان‌دهنده گام مهم دیگری در این راستاست که نه تنها قابلیت‌های چشمگیر در محصول جدید به مخاطبین معرفی شود، بلکه تعهد این برند را برای ایجاد تجربیات به یاد ماندنی و جذاب برای مشتریانش به نمایش گذاشته شود. تیگو 7 پرو مکس با طراحی چشم‌نواز و محبوب خود، قدرتی معادل 197 اسب بخار و شتابی در حدود 9.5 ثانیه، را به نمایش می‌گذارد.


تعهد فونیکس به رونمایی از خودروهای جذاب، متوقف نمی‌شود و در فاصله‌ای کوتاه از این تست‌درایو، بازار خودروی کشور، شاهد رونمایی رسمی از تیگو 7 پرو مکس خواهد بود. در ادامه، با ارائه گزارش تصویری این مراسم همراه باشید.

 

 

 

نظر دهید


در همین زمینه