شبکه‌های اجتماعی

اتومبیل فارسی - تیگارد X35
اخبار غیر رسمی از فروش کراس‌اوور ساینار موتور در سامانه یکپارچه خبر می‌دهند

 

شرکت سانیار موتور پارسیان در نظر دارد در هفته آینده مرحله دوم فروش تیگارد X35 را در سامانه یکپارچه عرضه خودرو آغاز کند.


بنا بر اطلاعات به دست آمده اگر چه هنوز اجرای این طرح قطعی و نهایی نشده اما به نظر می‌رسد که این فروش از نوع فروش اقساطی با شرایط جذاب و قابل توجه برای مشتریان خواهد بود.


شرکت سانیار موتور پارسیان اولین دور فروش خودرو تیگارد X35 را در اسفند ماه سال 1401 با قیمت یک میلیارد و 49 میلیون تومان برگزار کرده بود که در حال حاضر قیمت این محصول یک میلیارد و 175 میلیون تومان توسط این شرکت اعلام شده است و باید منتظر ماند و دید شورای رقابت موافقت خود را با قیمت اعلامی شرکت سانیار موتور پارسیان برای عرضه تیگارد X35 در سامانه یکپارچه فروش خودرو اعلام می‌کند یا در قیمت این خودرو تغییر ایجاد خواهد کرد.


شرکت سانیار موتور پارسیان تاکنون موفق به مونتاژ و تولید حدود 1000 دستگاه تیگارد X35 شده که تقریبا تمامی خودروهای تولیدی تحویل مشتریان شده است.


تیگارد X35 با یک موتور 1.5 لیتری توربوشارژ عرضه می‌شود که توان تولید 147 اسب‌بخار و 210 نیوتن‌متر گشتاور را دارد. این پیشرانه با کد A151R1 و حجم دقیق 1499 سی‌سی، همان موتوری است که در بایک سابرینا به کار گرفته می‌شود، با این تفاوت که به توربوشارژ مجهز شده است. این اشتراک می‌تواند یک نقطه قوت برای خدمات تیگارد X35 به شمار برود. نیروی این موتور با توسط یک جعبه دنده CVT به چرخ‌های جلو منتقل می‌شود.


سیستم تعلیق این خودرو در جلو از نوع مک فرسون و در عقب از نوع چند اتصالی است و ترمزهای آن در جلو و عقب به ترتیب دیسکی خنک شونده و دیسکی است.


تیگارد X35 همچنین به سیستم های کمکی مانند سیستم کنترل کشش (TCS)، برنامه کنترل پایداری (ESP)، سیستم کمک شروع حرکت در سربالایی (HAC)، فرمان برقی، ترمز پارک برقی، کروز کنترل، دکمه‌های کنترلی روی فرمان، دو کیسه هوای ایمنی، سنسور پارک، دوربین دنده عقب، استارت دکمه‌ای و سامانه ورود بدون کلید، آینه‌ها و شیشه‌های جانبی برقی، سامانه پایش فشار باد تایرها (TPMS)، رینگ‌های 17 اینچی آلیاژی، تنظیم دیجیتالی سیستم تهویه مطبوع و... اشاره کرد.


به محض دریافت اطلاعات دقیق از نحوه و جزییات بیشتر اجرای این طرح فروش، پایگاه خبری اتومبیل فارسی اطلاعات تکمیلی را به اطلاع مخاطبان خواهد رساند.

 

نظر دهید